Nekad Vincent von greven | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ditt discord namn: Vincent.3414

Ditt Hex-ID: steam:110000149e2bb7a

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim+ permanent avstängning

Vem/vilka tog beslutet? Emilia

Varför tror du själv att beslutet togs? Hon sade att jag kör med softaim/silentaim. vilket inte stämmer

Hur är beslutet felaktigt? Jag har aldrig kört med någon sorts fusk eftersom det tar bort det roliga med rp, Jag har inte ens fått se ett bevis eller något även om jag har frågat om banbevis. Jag tycker det är tråkigt att jag ska behöva ta skit för något jag inte ens gjort, och sen inte ens få ett bevis som visar något. Jag har försökt nå Emilia i support och pm och fråga varför hon tror jag kör med det men har inte lyckas få ett svar, Men jag förstår att man får mycket pms som en admin på en såpass stor server så att det kan vara svårt att hinna svara. Men som sagt skulle jag villa se något klipp eller något så jag kan få en chans att bevisa att jag inte har kört med något. Jag kunde inte heller komma support eftersom jag hade stängt av klockan 00 och gått och lagt mig, sedan rang en polare mig och sa att jag har fått indragen krim och allting. det var då jag gick in på dc på telefonen och såg att univesync hade skickat ett meddelande där det stod att jag har kört softaim, vilket verkligen inte stämmer. det var inte heller ens ett bevis bifogat från univesync meddelandet utan det var bara en punkt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inget klipp eller liknande så jag vet inte ens vid vilket tillfälle jag gjort nått som skulle se ut som softaim.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka