Inaktuell Von. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Von.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? Von.#0059

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag vill göra nåt för Unives Community och jag vill hjälpa till och få in fler spelare till vårat Community på servern som kan bidra med mer RP och mer aktivitet på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är en driven person som är väldigt aktiv och engagerad till just saker som just medlemskaps ansv gör.
Och jag har tiden för att kunna både specca och ta intervjuer och ansökningar, har även varit tidigare staff så kan det mesta inom detta område.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla människor med ett gott bemötande allstå att du ska hålla en trevlig ton och samt kunna känna av om personen är nervös då du oftas tar intervjuer med folk, och då du ska ta det extra långsamt så att personen kan ta sin tid och säga och förstå, så att det inte blir nå missförstånd. Och man ska aldrig skrika eller ha en arg ton mot dem som vill dig nåt, om du har haft en dålig dag så ska man ta en stund ifrån det och ta det lungt tills man kommer på bättre hurmör.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man ska vara en lojal medlem som står för servern man rpar på och stannar på den och tar med en bra rp till servern som kan birdra till att andra som inte har bästa rpn kanske också vill försöka och tillslut bli en bra rpare på servern som ser det roliga i rpn.-

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna grund reglerna på unive från § 1.1 - § 6.4, Men dem viktigaste i början skulle jag säga är RDM, VDM, COPBAIT, FEARRP, METAGAMING, NLR, COMBAT LOGGING, COMBAT LOGGING, SUNT FÖRNUFT, Röst efter karaktär, Rasism/Nazism, MEN Framförallt Sexuella trakaserier och Våldtäkter och sexuella övergrepp IC och OOC.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ansvar över dem som ansöker till medlem på servern och sedan ta dem vidare till intervju osv. Men har också ansvar ingame då man också kan specca som medlamskaps ansv, så jag har ett stort ansvar och göra det jag ska göra och specca men fortfarande prioretera dem som söker till medlem på servern så vi kan få in nya rpare. osv

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar 16:00-01:00 helger så kan jag vara aktiv dygnet runt.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka