Nekad VOLVO_BILLY | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VOLVO_BILLY

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132157157/

Vad är ditt namn i verkligheten? Billy

Vad är ditt discord namn? volvobilly#5694

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Max kan framstå som en otrolig lung och sansad person inför andra människor och det ska krävas mycket eller en fysisk konflikt för att max sak blossa upp. Max känner liksom att, vad andra säger, det betyder liksom inget. i lumpen skämtade några att max var psykopat för att jag var så lung. Max är väldigt lätt att prata med och han ska förstå vad andra menar och deras meningar osv, Min karaktär är en vanlig medelklassare med stora intressen inom bilar motorer och annat. Min del i staden kommer hjälpa allt och alla som har krångel med nån bil eller annat fordon.
Jobbade med bilar förr där jag bodde inann dom ersatt mig med nåra svartjobbare som inte behövde skattas. Helt emot svartjobb det bara förstör i slutändan. Har tidigare jobbat som mekaniker sedan jag tagit studenten och kommer fortsätta tills kroppen inte orkar mer. Är överlag en trevlig och hjälpsam person och berädd att ta steget till nästa nivå och skapa en firma där jag personligen anställer folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har spelat FiveM i cirka 60 timmar och spelat en del andra roleplay spel, Har varit medlem/whitelist på dem flesta svensak fivem servrar med då några har lagt ner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.Jag har spelat FiveM i cirka 60 timmar coh är på en Roleplay server samt jag har spelat mycket gmod inann FiveM Fanns dära spelade jag bara Roleplat servar och lagt ner nåra timmar på ARMA 3 Roleplay servrar också. Har spelat en del då jag har sommarlov. Nu vill jag gärna testa unive och lägga ner massa timmar på servern då jag tycker den är bra. Alltid älskat att roll spela smat spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Jag har sutit och kollat väldigt mycket på fivem då jag kan alla regler oc sånt man behöver kunna. Jag spelar unigfär 4h om dagen så en aktiv mekaniker kommer utlovas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bara spela, ingen "Pay to Win".

Hur hittade du Unive? Jag har sett streamers spelat det och hört att Unive är en super bar server!

Nekad, Du har bara kopierat samma ord och skrivit det om och om igen, Försök igen om 24h, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka