Nekad wrld | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Batismanis

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Karlsson

Vad är ditt discord namn? zen4444444

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Åke Bobson (23år) han har en mamma pappa och en brorsa eller hade en pappa och en brorsa Åkes pappa var en advokat och han hade ett viktigt mål nämnligen att hjälpa en kille som hade varit med i en gäng krig och han hade dödat 10+ personer vilket skulle ge han livstid fängelse men om Åkes pappa inte kunde hjälpa han så skulle grabbar koma och skjuta han och Åkes pappa klarar inte av allt så han misslyckas och Åkes familj behöver bo på skyddad indentitet men några utav hans gäng såg Åkes pappa så dom börjar skjuta och Åkes pappa blir träffad och Åkes brorsa men det var inte meningen att Åkes brorsa skulle blir träffad men Åkes mamma och Åke lyckas fly så nu har Åke beslutat att han ska bli medborgare så han kan skaffa jobb för att Åkes mamma blev av med sitt jobb pågrund av händelsen för dom inte ville bli drabbade även fast inget skulle hända så nu ska Åke försöka skaffa jobb som Te.x På Polis eller krim så han kan betala av alla skulder som Åkes mamma har. SLUT

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med förbättrad rp och roliga och bra scenarion + jag kommer inte vara som alla andra att bara säga till en helt ny spelare dra åt helvete liksom jag kommer försöka hjälpa dem att få en start på livet i unive. Jag kommer även försöka att skapa möjligheter med scenarion som redan pågår. Sammanfattat Jag kommer bidra med roligare och förbättrad rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM (Random Death Match) Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket. Metagaming Du sitter i Discord, din vän berättar att Polisen tagit honom och han visar var han är. Du åker dit! Socialt RP Du är med i ett gäng och ska åka och ta över ett Kriminellt område, det är en annan vid området. Du väljer direkt att skjuta honom utan att försöka integrera med honom socialt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja Jag har spelat FiveM i mer än 600 timmar och alla är på en RolePlay server samt att ja spelat mycket GMod inann FiveM fanns och dära spelade jag bara RolePlay servrar och lagt ner lite timmar på ARMA 3 RolePlay servrar också. Har inte spelat på ett tag då skolan har börjat och i somras var jag inte så mycket hemma så inte haft så mycket tid framför datorn, men nu vill jag hitta en server som ja ska kunna spela på och lägga ner massor av timmar på. var whitelistad på dem flesta svenska fivem servrar men då några av dem har lagts ner. arnamide,made for sweden,Rebornrp,fristaden. Alltid älskat att roll spela samt spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i. Faktiskt så jobbar jag inom fordon irl och brinner för arbetet så kände att jag kan göra det lika bra ingame då gaming är min största hobby utanför Gymnasiet. Är allmänt trevlig tillexempel att jag är mogen om det kommer till ett argument eller om nån bara vill bråka så kan jag hålla lugn ton och resonera vilket jag själv tycker är en bra egenskap. Att skapa scenarion är något av min favorit del av rp och att vara kreativ har jag varit sen barnsben. Har suttit och kollat rp ett bra tag så alla regler kan jag dvs fail rp och sånt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Negativft, ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Nekad. Ansökt de senaste 24 timmarna. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka