Inaktuell Volvo_760_GLE | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvo_760_GLE

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie.

Vad heter du på discord? charlie_lj10 / Ludvigsson

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag har spelat på servern ganska länge sedan april 2023 på ett ungefär och har även vart servervakt innan och känner att jag vill ta större ansvar inom servern nu efter 2 hela år på Sveriges bästa server.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag har läst reglerna många gånger gjort många ansökningar inom många olika saker, jag känner att jag inte är för snäll mot spelare som ansöker och gör en rent ut sagt skit ansökan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta folk så trevligt som möjligt oavsätt tid eller annan annledning för att man ska alltid vara go o glad och gärna försöka bemöta dom professionellt, tex inte svära och inte vara för oseriös.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill göra så att dom som blir/är medlemar verkligen ska känna att dom har jobbat lite för rollen och verkligen förtjänar rollen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? man ska kunna dom mesta reglerna utantill, man ska försöka vara trevlig och inte skapa problem och du ska verkligen ge dig in i rollspelet tex som att använda mycket /me och /sme.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag har ansvar över att bevaka medlemar så att dom skjöter sig och ge icke medlemar medlems rollen om dom verkligen förtjänar den och gör en riktigt bra ansökan.

Hur ser din aktivitetet ut? jag är väldigt aktiv jag är inne typ hela dagarna ifall jag inte är utomlands eller på semester osv.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka