Ej Antagen Volvo_740_Turbo | Chef-jobb ansökan [Autoexperten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvo_760_GLE

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Autoexperten

Vad heter du i verkligheten? Charlie

Vad är ditt användarnamn på discord? charlie_lj10

Ange ditt födelsedatum: 24 Juli 2010

När fick du medlemskap på Unive? hade medlem första gången 14 augusti 2023 sedan blev jag av med det pga felaktig ban och fick tillbaka det 13 november 2023.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har ju spelat på servern ett tag så jag har jobbat på väldigt många olika arbeten allt mellan Securitas till SC styling och jag har även varit chef på Marja-Lisas innan så jag har vad som krävs för att lära ut och visa vad som är rätt och fel så jag skulle säga att jag kan min sak inom mitt yrke sen kan jag även räkna ut rabbat på det rätta sättet och inte räkna fel och ge för mycket rabbat för att jag är hyffsad på matte också sen har jag ju självklart jobbat på auto innan jag har faktiskt jobbat på auto flera olika gånger senaste gången var när Berra Nilsson var chef då var jag biträdande chef men slutade senare jobba där för att och slutade med fiveM i typ 2-3 månader.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag hade tänk se om det går att öka lönerna lite utan att gå minus också kommer jag även införa en fast tid mellan där Autoexperten kommer ha öppet jag hade tänkt omkring klockan 15-21 och sedan får man ju såklart jobba tidigare eller senare också men man ska försöka jobba mellan dem tiderna så att det är öppet mellan 15-21 och ifall folk inte jobbar en timme minst per dag så åker dem med huvudet rakt ut ur dörren om dem inte har någon anledning till att dem inte har jobbat.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer hålla mig till minst två timmars arbete per dag och jag kommer försöka göra det mesta ur dem två timmarna men kommer förmodligen hända att jag jobbar mer ifall jag har tid.

Har du läst våra grundregler? Ja

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka