Ej Antagen Foodoracomes | Chef-jobb ansökan [Autoexperten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foodoracomes

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Jag söker till Auto

Vad heter du i verkligheten? Elmer

Vad är ditt användarnamn på discord? Foodoracomes

Ange ditt födelsedatum: 13 December 2011

När fick du medlemskap på Unive? 25-03-03 fick jag medlemskap.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat just på Auto som ledning förut. Jag lämnade den posten för att jag vill testa något nytt. Jag har jobbat nära totalt 3 st chefer. Det kommer vara bra för mig eftersom jag kommer kunna ta det bra och det dåliga.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtids planer för yrket är att börja med att sparka inaktiva personer, det som jag såg med andra chefer var att han anställde bara sina vänner och ger de rollen P/A dom behöver inte ens jobba. Det ska inte hända hos mig. Genom att sparka personal får vi en bra grund och kan utveckla oss där ifrån sen. Våran utveckling kommer vara att ha kvar personer som jobbade bra förut, höja upp de ifall dem förtjäna det. Arbetsmoral eller laganda tror jag är otroligt viktigt för att arbetet ska funka. Detta kommer jag försöka få genom att ha en bra gemenskap med möten och feedback och så vidare. Auto kommer ha möten i början varje vecka senare kan det komma att minska när yrket funkar som det ska. På mötena ska vi prata om vad vi gör bra och vad vi gör dåligt för att ständigt förbättra oss. Jag ska göra roliga aktiviteter för de anställda för att de ej ska sluta eller tröttna på spelet eller på jobbet. Jag kommer att sköta mitt jobb fint som chef och vara så aktiv jag kan. Mitt mål är att göra jobbet så realiskt som möjlgt med olika roller och medarbetasamtal. En del av denna text är från min förra ansökan från några månader sen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag tog en paus för Unive för ett tag sen för att det fanns inget roligt att göra. Men nu ska jag göra en comeback. Min aktivitit kommer vara hög. Jag kan garantera 2-3 timmar per dag. Har inget annat att göra i servern just nu så chef yrket kommer jag lägga all min tid på.

Har du läst våra grundregler? Ja

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Din chefs ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ansök till chef-jobb - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka