Nekad Volle | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volle

Välkänd Medlem
Meddelanden
3,259
Reaction score
270
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Ditt discordnamn: Volle#9033

Ange ditt födelsedatum 23 April 2005

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff på just Unive för jag känner att jag vill medverka lite extra till Unive än vad jag bidrar med nu. Just nu är jag Medlemskaps Ansvarig och de ända jag gör just nu är att ta Ansökningar men också speccandet ingame. Dock som MA är man begränsad ingame, man kan inte ge nycklar, man kan helt enkelt inte hjälpa med lite ”större” ärenden ingame som jag skulle kunna gjort.
Jag skulle också vilja bli staff här igen då tidigare gånger jag varit staff så har det resulterat att jag blivit demotad eller utbränd. Nu när jag går i andra ring på gymnasiet så är inte de så pushande mot mig som gör att jag bidra med mer aktivitet / uthållighet på Unive.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag skulle vilja säga att jag kan vara aktiv runt 5h varje dag ingame och väldigt aktiv på forumet och Discord.
Just nu går jag som sagt andra ring på gymnasiet och jag känner att det är rätt så lugnt just nu, inga läxor och vi har oftast långa håltimmar mellan lektionerna som leder till att jag kan vara sköta forumet & ärenden på Discord.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i drygt 2 år på Unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har verklighet erfarenhet som staff främst för att jag har varit staff tidigare men också för att jag är MA och då använder man sig utav staff behörigheter.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag ska vara ärlig, det är nog Jobb & RP området. (RP området kan jag jobba med en stund i början, men har alltid varit det tidigare utan framsteg. Skulle vilja göra mer annat än det jag gjort tidigare, något nytt.)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka