Nekad Volle | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volle

Välkänd Medlem
Meddelanden
3,259
Reaction score
270
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad heter du på discord? dvolle

Ange ditt födelsedatum 23 April 2005

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som får mig till att ansöka till forums mod är att jag får då en position att faktiskt ta hand om forumet och hålla allting rent och rensa allting onödigt / som som skrivs i info forum mod - ta bort plagierade ansökningar. Underlätta för till exempel medlemskaps ansvariga att ta just de ansökningar som inte är plagierade.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Om man frågar en person som mig som gillar rätt saker i rätt tråd/ämne så är det väldigt viktigt. Främst för nya spelare eftersom det hjälper spelarna hitta relevant information / hjälp enklare än om trådar är i fel tråd. Det kan också göra en förvirrad om trådar ligger på fel kategori.

Får en ansökan vara kopierad? Svaret är rakt av ett nej, att kopiera en ansökan rakt av från någon annan utan att ändra den kan vara problematiskt för den som ansöker eftersom det inte visar ens egna tankar eller motivation för rollen.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Ibland kan jag ha sett en del brister som till exempel att viss information eller trådar blir svåra att hitta i en större mängd diskussioner. Detta kan bero på att de ligger på fel tråd kategori.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Om jag hade fått möjligheten att fixa till forumet på MITT sätt så skulle jag satt upp ytterligare några riktlinjer för hur forumet ska användas och hur tråd informationen ska sättas upp.
Vad krävs det till exempel för att få hjälp i Hjälå tråden? Behöver man tagga staffs för att få hjälp eller kommer det in staffs då å då om dagen och kollar till just den tråden för att hjälpa spelarna?
Det kan vara ett av flera exempel på hur man som användare ska kunna få hjälp i tråden.

Hur ser din aktivitetet ut? Mina veckodagar ser väldigt okej ut för att få denna roll tilldelad.
Måndag: aktiv efter 16:20->02 ()oftast då jag lägger mig
Tisdag: ledig hela dagen så mer arbete kan gå till forums arbete
Onsdag: aktiv på morgonen sen efter 16:20 är jag aktiv-framåt mot midnatt
Torsdag: aktiv på morgonen sen efter 14:50 är jag aktiv -> framåt
Fredag ledig tills 13-efter 15:40-> aktiv hela dagen + natten
Lördag & söndag: aktiv hela dagen

Sen har man inte så mycket plugg om de inte är prov och diagnoser. Har också ett privatliv men det går inte så mycket åt och kommer förhoppningsvis inte påverka mitt arbete

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Det jag mena med ett nej på översta frågan är att jag har inga planer till att bli upphöjd till Helper+. Endast få Forum mods arbete gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka