VodkaKid | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johanfalkä

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? saav#1873

Ange ditt födelsedatum 26 September 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 16.10 - 21:00
helgen ungefär 11:00 till 00:00

Berätta om dig själv jag heter Felix är 05a och bor i en litet ställe som heter åmmeberg. Jag är en mogen och lätt hanterad person, är aldrig otrevlig och inte blyg över huvud taget. .Älskar att spela när jag kommer hem eller vara ute och bara hänga och ha kul med vänner.

Vad skulle du göra om du blir staff? skulle försöka göra alla andras rp nivå bättre och skulle underlätta och hjälpa till staffsen. Om jag skulle se någon som gör något regel brott skulle jag. Bana/kicka den personen. För att om jag skulle bli staff skulle jag få ett stort ansvar som jag skulle kunna ta. Jag är väldigt mogen och bra att ta kritik och lyssna på personer. Jag gör dom jobben jag gör väldigt bra.

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli staff för att kunna göra Multistaden till en bättre server. Jag vara till nytta, Inte bara RPa jag vill kunna förändra och förbättra RP nivån hos vissa folk. Jag har RPat på multistaden jätte länge och har alltid velat kunna ta detta steget men har inte trott att jag var redo. Men nu känner jag mig redo att hjälpa till. Och oavsett om jag bli support eller inte så kommer jag fortsätta RP så mycket jag kan.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kommer kunna göra multistaden till en bättre plats för att jag har motiv och jag vill verkligen det. Jag kommer att försöka hjälpa folk så mycket jag kan. Oavsett om jag är i skolan eller inte så kommer jag att göra mitt bästa för att hjälpa folk med sin RP. Multistaden är så mycket mer än en RP server. Den är som en värld: Om man har haft en tuff dag i skolan kan man komma hem och börja ett RP. För då kommer man att släppa allt annat och bara tänka på RPn. Och jag vill få folk att tänka så också. Jag vill hjälpa folk med det.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag är servervakt och har bannad flera personer och hjälp många.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan alla servervakt kommand och några support kommand

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag lär mig saker väldigt fort och kan komma ihåg dom sakerna

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar lite på lynx rp men om jag blir support är kommer jag alltid spela på multi och hjälpa till 24/7

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? inget som jag kommer på men kommer försöka hjälpa till med så mycket jag kan

vidare till intervju

Nekad efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka