Nekad Vodcuh_22 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twofine.cfx

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409592492/

Ditt Hex-ID: steam:11000015662f8ac

Vad är din discord tagg? @bestgangfr

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte, det står inte.

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-29 200413.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För at jag utnyttjade en bugg då jag dupade pengar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag använde en metod då jag la kontaner i handskfacket i en bil sen gjode jag F8 spawnmenu och då fanns pengarna både i mitt inventory och i bilen. Jag upprepade det har flera gånger och köpte dyra bilar. Vilket var jävligt idiotisk och fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Jag förtjänar den här bannen till 100%. Det var ett tydligt regelbrott, och staff gjorde helt rätt i att Banna mig. Det finns inga ursäkter för vad jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 3 tidigare bans
Första gången var när jag var icke-medlem och jag minns inte så mycket men jag kunde typ inga regler men jag tror jag snodde någon tjänste bil men jag visste inte mycket om rp
En annan gång var när jag lallade vid Marja-Lisa
Sen blev jag Sv bannad en gång när jag var ny krim och blev jagad av en kille och körde in vid båtbolagets parkering för jag ville finta honom men visste inte att det var Greenzone abuse. Efter den bannen lärde jag mig vad greenzone abuse va och aldrig gjort om de. Jag har också lärt mig av alla andra bans och kan lova att inte göra om något och inte göra något annat regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle aldrig ha utnyttjat buggen. Jag kunde rapportera den till staff istället för att använda den till min egen fördel. Om jag kunde gå tillbaka i tiden skulle jag aldrig ens tänka tanken att göra något sånt där.
Jag var också väldigt seriös spelare och hade bra Rp och gjorde bra scenarios men av någon andledning tappade jag de helt och vet inte vad jag tänkte, vill bara säga att det ångrar jag djupt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, och det kan jag säga med full övertygelse. Jag inser verkligen hur cp och idiotiskt de jag gjorde var. Om jag får en chans att komma tillbaka kan jag svära på allt att jag kommer ta vara på den chansen och följa alla regler till punkt och pricka.Jag kommer inte bryta mot en liten lilla regel och om ni ser att jag gör något regelbrott får ni gärna blacklista och tabort mig för jag kan lova med heder och samvete att de händer inte igen.❤️

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja och jag vill att ni tar er tid.

Jag vet att det jag gjorde var så fruktansvärt fel och jag ber så hemskt mycket om ursäkt till hela staffteamet och spelarna på Unive. Jag har bara förstört för mig själv och ångrar det så djupt. Jag ber er om en sista chans att få bevisa att jag kan rpa seriöst och att jag verkligen har lärt mig av mitt misstag. Jag kan lova att jag aldrig kommer att bryta mot några regler igen, och om jag någonsin skulle göra det så får ni banna mig för alltid. Tack så mycket för ni tog er tid för att läsa min överklagan. ❤️

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka