Nekad Vodcuh_22 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twofine.cfx

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/jwdm-nbgt

Ditt Hex-ID: steam:11000016f28904d

Vad är din discord tagg? twofine.cfx

Vem var det som bannade dig? 320 (tror jag eftersom de klacksko ban

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-18 200611.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag dupade jätte mycket, vilket innebär att jag förstör serverns ekonomi.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bror "legion_exe" eller som han heter på Forumet "Elyas Var Här" Dupade och jag blev avundsjuk så jag ville också dupa, han sa dock inte hur man dupade först men jag tjatade och tjatade hela tiden, tillslut visade han mig men han sa att jag ändå inte borde göra det men jag dupade ändå. Han hade köpt metoden från en discord server som heter Unive Cash. De gick till såhär, "Man gick in i spawnmenu och får en buggad inventory som gör att man kan dupa saker. Jag dupade cirka 50 miljoner, köpte Bugatti Chiron (Den dyraste bilen i spelet som kostar 28 miljoner) Efter det så drog jag och spelade inte mer, dagen efter skulle jag gå in på Unive och köpa lite fler bilar eftersom jag hade så mycket pengar men då var jag bannad klackskobannad. Det här var i December förra året och jag ångrar det så grovt. De är så fel och jag tycker att det här är den värsta bannen som går att göra eftersom det fuckar upp serverns ekonomi, jag fattar om ni nekar denna ansökan men allt jag ber om är EN sista chans, jag har bra rp jag lovar. Ni kan kolla på min rp och hålla koll på mig när jag rpar och se till att jag inte bryter mot något regelbrott. Jag kan betala 500kr för krim och Medlemsprövtiden får ni öka till två månader. Jag kan lova er att jag ej kommer göra er missnöjd, jag fattar till 100% om ni nekar överklagan eftersom det är så grov ban, men skulle uppskattats så mycket om ni kunde godkänna❤️

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel och de var absolut inte en felaktig ban. Jag förstörde serverns ekonomi under hela den här dagen. Snälla, ge mig en till chans jag lovar jag kommer inte göra er besvikna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror jag blev bannad för suntförnuft eftersom jag snodde en polisbil på sjukan, jag var en ickemedlem som inte visste några regler alls och visste inte hur man rpade, de här var jätte jätte längesedan men är rätt säker att jag inte fått någon ban sedan jag blev medlem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle rapportera buggen och inte dupa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och jag kommer ALDRIG dupa igen med heder och samvete, jag kommer heller inte bryta mot någon annan regel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!!

Hittar ingen ban.

Då måste hanbli unbannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka