Nekad Vodcuh_22 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twofine.cfx

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409592492/

Ditt Hex-ID: steam:11000015662f8ac

Vad är din discord tagg? @bestgangfr

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte, det står inte.

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-29 200413.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag dupade pengar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bil och la in pengar i handfacket sen F8 Spawnmenu, sen fanns pengarna i både inventoryt och handsfacket. Detta gjorde jag flera gånger om och om igen. Jag drog och köpte bugatti chirons, jag var bara helt dum i huvudet och jag kan svära på mitt liv och med heder och samvete jag kommer ALDRIG göra om det eller något liknande och jag kommer följa reglerna STRIKT.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag gjorde var ABSOLUT ingen felaktig ban. De va jätte fel av mig de jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes så jag har blivit svbannad 2 gånger, varav en av dom var när jag var jätte ny krim och blev jagad sen råkade jag köra in vid båtbolagets parkering då jag tänkte finta honom men visste inte va greenzone abuse var men fick lära mig de efter så den bannen tog jag lärdom av.
Den andra sv bannen va när jag lallade vid marja-lisa.
Tror jag har någon mer ban men kan inte kolla det eftersom jag inte kan göra /bantotal.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vara en dum i huvudet och dupa pengar. Jag önska så mycket att jag aldrig skulle gjort det och när jag tänker på de så blir jag så arg för jag vet inte vad som hände med mig, jag spårade ur. Jag brukade ha så bra Rp och göra roliga scenarios och hålla en seriös Rp men de var så idiotiskt av mig så det jag kunde vara annorlunda va att inte Dupa pengar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig och jag kan lova er att jag aldrig aldrig aldrig aldrig någonsin kommer bryta mot reglerna sådär igen. Snälla, de var så dumt av mig och radera min karaktär och allt och låt mig starta på nytt. Snälla jag vill bara komma tillbaka till Unive. Jag kan lova er att jag aldrig någonsin kommer bryta mot reglerna och om ni märker att jag gör någon typ av regelbrott kan ni blacklista mig och skicka mig åt helvete. För jag lovar nu när jag säger de hära. Jag kommer aldrig göra något typ av regelbrott och jag menar verkligen det hära med botten av mitt hjärta.
Snälla!
Jag kommer aldrig bryta mot någon regel och jag kommer gå tillbaka till mitt gamla jag och delta samt göra roliga scenarios.
Jag ber om ursäkt för de jag gjorde och de var fel, det var inte bara fel utan det var jävligt fel.
Jag vill bara säga nu att det kommer aldrig hända igen och jag kan svära på ALLT.

Så Ja, jag har lärt mig av min ban OCH det kommer aldrig hända igen. ❤️

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, ni kan ta hur länge som helst, jag vill bara bli unbannad från Unive. Tack för ni tog eran tid för att läsa denna överklagan och jag saknar er jätte mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka