Vladimir | Polismyndigheten Ansökan (slajf)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Xeno

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 23 September 2007

Vad heter du på discord? Xeno #3807

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 485

Hur aktiv kommer du att vara? väldigt aktiv är inne 5+ timmar om dan

Vad heter du? William Bött

Hur gammal är du? 22

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja det är jag

Varför vill du bli polis? För jag tycker att det är kul att prova större jobb och polis polis är ett jobb som e lite större och där de krävs lite mer erfarenheter. jag känner att jag vill hjälpa smahället och göra så att alla känner sig trygare i staden och visa att poliser kan göra skillnad och göra så att alla känner sig trygga i staden göra skillnad jag är även väldigt intreserad och lär mig snabbt. när jag var liten har jag alltid velat bli polis och har levt ganska fattigt och när jag kom till stan ville jag satsa på ett bra jobb och polis är ett stort intresse. jag vill samt minska kriminaliteten i staden genom att vara aktiv och hjälpsam

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? För mig är de viktigaste imon polisyrket uppgift är att förebygga och förhindra att brott sker samt kunna va lugn i stressiga situationer och ha bra komunikation me kollegor och ha roligt på jobbet och kunna ha kul me alla kollegor och att kunna prata me annat folk och känna sig bekväm me att prata me mäniskor man inte känner och att kunna arbeta tillsamans. värna om ditt och andras mäniskors liv Jag tycker att det är viktigt att man bemöter alla trevligt och att man är lugn i alla situationer och att man inte är korrupt att vara en våldsam polis är inte en bra sak och det kan leda till problem/konsekvenser

Vad vet du om yrket i helhet? De jag vet om polisyrket är ju att det är väldigt brett, det är ju inte oftast att man får åka på samma larm. samspelet mellan individ och polis är ju väldigt stor. Inom polis yrket så krävs det ju en extrem kompetens och intelligens och det vet jag att jag kommer att kunna bidra med. Jag vet även om att allt kan hända inom det här yrket vilket verkar sjukt spännande och jag är även beredd på det och är redo att gå in med all tid och ork och anta denna stora utmaning

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag då jag har gått ut polis höskolan med bra betyg och så har jag varit polis i en annnan stad och det var jätter kul så nu vill jag ta nya tag och fortsätta som polis

Hur är du som person? Jag är en pratglad och trevlig kille som älskar bilar och att hänga med både kompisar och nya människor. Jag har lätt för att prata med alla nya. Jag skulle se mig själv som trevlig och hjälpsam person snäll lätt att prata med.Jag är fyskiskt och mentalt stark vilket ger mig en fördel inom polisyrket vilket är bra.

Är det något vi bör veta om dig? Nej

Tillbaka