Accepterad Dave | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dave

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
8
Anticheat Ban-referens
System: FiveGuard
Ban-ID: 5449

Berätta vad som hände Chillade me kompisar sen så skjöt 1 på min bil (lalligt) då alla visste jag ej va kriminell sen fick jag anti cheat ban redbull speccade föra gången det hände och unbannade mig bilen har 2 karosser blev bannad båda gånger i samma bil så när du öppnar huv elle så har den 1 extra under

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Vet ej vad ja skulle kunna gö för skillnad då bilen e buggad me dubbel kaross (byt till mig ingame) så kan ej direkt göra något men problemet kmr sluta uppstå då jag kmr bli polis och sluta spela på den karaktären som har den bilen

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Asså har inte kunna lära mig ngt på de sättet men har dock "lärt" mig och kolla med den som importerade bilen om de är så att de går fixa eller så ingame då ja sett samma bil med 1 kaross men kan va olika spawn namn osäker

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag ej gjort fel plus jag är inte den som är här för att förstöra vill bli polis och bidra med rp för alla med kollegor

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka