Dubbelpost vlad pyr123 | Medlem ansökning - Matteboy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toptaxi1

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? carl-axel rhodin mogern

Vad är ditt discord namn? top taxi

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 1998

Berätta om din karaktär. an heter Alexander Andersson. hans smek namne Alex. Alex är 38 år gammal föd i Sverige. när Alex var liten drömde han om att bli polis för hans pappa karl var det. när Alex var 7-9 år gammal jobba hans pappa karl väldigt mycket. men när Alex blev 10 år gammal fick Alex en tragisk nyhet att hans pappa har gått bort. hans pappa gick bort för att han blev skjuten rakt i hjärtat. när Alex var bara 10 år. under Alex liv 10-15 hade Alex riktigt tuff i skolan och i skolan blev han mobbad för han inte hade nån pappa så han gråt sig igenom hela högstadiet. när Alex börja gymnasiet fick han mycket nya vänner som stöta han och hjälpte han. år en gick i gymnasiet och när Alex tog studenten fick han riktigt roliga nyheter att han skulle få en sans att utbilda sig till en polis. Alex klara ut bildagen och nu jobbar han för polismyndighet där han har jobbat i 20 år och han trivs jätte bra.../ Alexander Andersson historia genom livet. hans personlighet är gillat att va ut mycket till exempel att springa och gå till ute gym. han gillar även att umgås med vänner och skriva och läsa böcker. som person är han snäll och trevlig gillar även att skaf nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? höja serverns RP nivå och hjälpa staffs och serverns vakterna att hitta lallar och såna som bara lallar runt och skiter i regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag spelar för att ha det roligt och göra roliga scenarion med folk i den hära servern så att båda jag och mortpartens har det roligt när vi rpar tillsamans

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm vdm power gaming c logg socsiola rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag har spelat på 3 andra serversr

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag det har jag skulle gärna vill ja bli polis och rp mycket och få mer folk glada på serven

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka