Accepterad VITAPEX | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VITAPEX

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296013791/

Ditt Hex-ID: 110000114031bdf

Vad är din discord tagg? vitapex_

Vem var det som bannade dig? Jonthe08

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: BNNING.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag c-logga vilket var ett misstag eftersom jag hade precis flytt från polisen efter en ganska lång biljakt som ledde till att jag lyckades komma därifrån som jag då trodde och sdå stängde jag av datorn och såg precis då polisen komma som gjorde att staffen trodde att jag c-logga vilket jag då gjorde eftersom jag lämna i ett scenario och borde väntat. Jag borde dessutrom kontaktat en staff att jag råka lämna i ett scenario.,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag sa innan så var det en liten biljakt med själva polisen. Det tog lite tid innan jag hitta en väg upp för parkeringsgaraget där jag åkte upp för nästan högsta våníngen (var ett tag sen så kommer inte mycket ihåg) sen så tänkte jag att scenariot var över så jag stängde av datorn men precis då så såg jag polisen komma precis när kjag stängde av. Jag hade alltså stannat däruppe i 1-2 min och sen när jag tänkte stänga av så blev jag bannad. Det jag har lärt mig av denna ban är att alltid kontrollera att scenariot är över och inte lämna så tidigt som jag då gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban utan staffenm gjorde rätt att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite lall och ett ett litet missförstånd med 320 som vi tillslut löste. Jag har tagit lärdom från varje ban och blir alltid en bättre rpare efter varje ban. Sen har jag dessutom tagit lärdom från denna ban!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kontakta en staff och kunnat godkänna med han efter det här scenariot. Jag hade också kunnat kontrollerat scenariot mer och inte suttit och lämna snabbt för jag tror att scenariot är över. Detta har jag lärt mig nu och borde kontakta staffs och tänka mer på scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag har lärt att jag kommer inte sitta och lämna ett scenario för snabbt och jag kommer dessutom börja klargöra med staffs mer och tänka mer på reglerna när jag kör unive. Jag har också lärt mig att kunna veta att scenariot kan bli mer utdaraget än tänkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka