Accepterad VITAPEX | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VITAPEX

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296013791/

Ditt Hex-ID: 110000114031bdf

Vad är din discord tagg? VITAPEX#6039

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2023.03.11 - 21.08.26.30.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hade skickat ett hatmedlelande till Philip från mitt konto. Jag fullt förståelse till varför ni bannad mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ska vara helt ärlig så var det jag som skrev det av ren ilska för jag orkade inte mer jag blev nyss scammad på en import som jag hoppade in i support för och hade en dålig dag generellt delvis för att jag inte fick tillbaka bilen.Jag ångrade mig senare och raderade medelandet men då hade jag redan blivit bannad Förra gången så skrev jag inte sanningen för jag skämdes så mycket för det jag har gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var hundra 100% mitt fel och var inte felaktig och jag kommer ta stor lärdom av denna bann och säga till att detta aldrig händer igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 5 gånger och har tagit lärdom av varenda ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja försökt hantera min ilska och inte skriva meddelandet som sagt ber jag om ursäkt och skäms över det jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att hantera min ilska så inte det går ut över andra personer. Jag ber om ursäkt och kommer ta lärdom av denna ban och säga till att det aldrig händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hatmeddelande?
Blev jag bannad för något annat? Och iså fall vad för något vet inte någon annan anledning till varför bannen sattes. Skulle uppskattas ifall om jag skulle få veta vad jag blev bannad för :)@Philip320

Senast ändrad:
Blev jag bannad för något annat? Och iså fall vad för något vet inte någon annan anledning till varför bannen sattes. Skulle uppskattas ifall om jag skulle få veta vad jag blev bannad för :)@Philip320
Och varför skickar du ett hatmeddelande då?

Och varför skickar du ett hatmeddelande då?
För att jag var förstörd efter jag blev scammad på en import samt tappade min krim för inaktivitet när jag väll hade velat börja rpa igen eftersom min dator gick sönder och jag fick nyss en ny. Jag hade inte heller råd att förlora min krim roll. Varför jag inte skrev i inaktivitet kanske tänker du jo jag hade inte tillgång att logga in på mobilen för hade inte tillgång till eposten samt glömde bort lösenordet. Jag hade verkligen inte orken till att att fixa det eftersom att jag hade försökt innan men såg inte det som ett stort problem för jag visste inte att detta skulle hända med min krim.(jag fixade lösenordet när jag fick nya datorn) Jag gick också igenom mycket personliga problem under tiden också som gjorde att jag verkligen inte hade orken .Och då valde jag att skriva detta efter att jag försökte förklara situationen till dig men fick inget svar och då tog min ilska över och jag skrev du är en hora av ren ilska som jag ångrar hårt. Jag ångrade mig senare och raderade meddelandet men då var det för sent, jag ber om ursäkt och skäms för det jag gjort. Som sagt gick jag igenom mycket och har haft problem med min ilska sedan innan och åter igen beklagar jag hemsktt mycket :))@Philip320

Senast ändrad:
För att jag var förstörd efter jag blev scammad på en import samt tappade min krim för inaktivitet när jag väll hade velat börja rpa igen eftersom min dator gick sönder och jag fick nyss en ny. Jag hade inte heller råd att förlora min krim roll. Varför jag inte skrev i inaktivitet kanske tänker du jo jag hade inte tillgång att logga in på mobilen för hade inte tillgång till eposten samt glömde bort lösenordet. Jag hade verkligen inte orken till att att fixa det eftersom att jag hade försökt innan men såg inte det som ett stort problem för jag visste inte att detta skulle hända med min krim.(jag fixade lösenordet när jag fick nya datorn) Jag gick också igenom mycket personliga problem under tiden också som gjorde att jag verkligen inte hade orken .Och då valde jag att skriva detta efter att jag försökte förklara situationen till dig men fick inget svar och då tog min ilska över och jag skrev du är en hora av ren ilska som jag ångrar hårt. Jag ångrade mig senare och raderade meddelandet men då var det för sent, jag ber om ursäkt och skäms för det jag gjort. Som sagt gick jag igenom mycket och har haft problem med min ilska sedan innan och åter igen beklagar jag hemsktt mycket :))@Philip320
Vad var det du skrev då?

Jag kan förlåta dig för denna gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka