Accepterad VISTER | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VISTER

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1400348725&token=NdpB1n4s

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199360614453/tradeoffers/privacy

Vad är din discord tagg? RILUM Schakt#7009

Vem var det som bannade dig? ^1Loco

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? oseriös rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig för att jag inte rpade så som man ska göra och jag lallade runder med saker som jag inte ens får använda och jag höll mig inte till reglerna. Jag tror även att dem bannade mig för att jag måste lära mig att spela ordentligt och inte tramsa inne på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade presic som vanligt tills jag såg ett gäng mäniskor på piren så jag tänkte jaja men jag drar dit och kollar vad som händer och när jag kom dit så gick ju alla fram till mig eftersom dem såg att jag var polis. efter ett tag så såg jag en kille med skottsäker väst och frågade han varför han hade en skottsäker väst han svarade för att det ska se snyggt ut. När jag hade stått på piren en stund så försvinner alla förtuom jag och två killar plus en tjej och då springer en av kilklarna iväg med den här tjejen en bit under bron och jiag körde då efter med polisbilen. när vi hade varit där så sa jag till killarna att jag kunde skjusa dem killarna och när dem hade hoppat in i bilen så ville dem åka andra polisbilar och jag gick med på det. vilket var jättedummt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban denna ban var bra för det var jag som gjorde helt fel det var jättedålig rp både för mig och för andra. Jag skulle intee gjort så som jag gjorde. ångrar mig grovt. och det ska INTE hända igen oavsett vad. så nej det var ingen felaktig ban det var tottalt mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var för powergaming och den var också superdum och onödig av mig som jag ångrar det var ett tag sedan och det har inte hänt igen sedandes och det kommer inte hända fler gånger och den bannen varade i 2 dagar. Min andra ban var för rdm och det var en gång när jag och några kompisar åkte runt och rånade folk när vi inte ens var krim sedandes har jag inte gjordt det och det händer ej fler gånger och den bannen var i 9 dagar. det var nog en av mina tyngsta banner min sista ban var för meta gaming då satt jag och pratade discord med kompisar samtidigt som jag spelade rp och det var inte okej sedandes har jag inte haft discord öppet när jag spelar och det har inte hänt fler gånger. bannen för meta varade i fem dagar men förlängdes sedan till 7 dagar. och det var helt rätt för jag förtjänade den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat agera som en riktig polis och kanske kört till piren och bara kollat en snabbis så allt är lungt och sen åkt där ifrån eller så hade jag inte ens behövt åka dit men nu gjorde jag det ochg ghjort är gjort men jag ångrar men jag skulle kunnat skita i att köra runt med dem killarna och om jag nu skulle göra det så skulle jag iallafall kunna använda bilar som jag FÅR köra och inte köra bilar som jag inte får. Men det bästa hade nog varit att brara åka till piren och kolla så allt var lungt och åkt därifrån direkt efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte rpa slarvigt och att inte sjusa runt folk hur som hälst. Jag har även lärt mig att tänka innan mina beslut och att hålla mig till det jag får och inte får. Efter denna bannen har jag också lärt mig att inte patrulera själv för om jag hade patrulerat med någon så kanske dem hade stoppat mig och då hade jag inte varit bannad nu. Har också lärt mig att jag ska vara försiktig med vem jag sjusar oim jafg nu ska göra det för det visade sig vara krimminella jag sjusade.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag kommer vänta på min tur och ni får ta er tid på er att läsa igenom min öveklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka