Accepterad VISTER | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VISTER

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1400348725&token=1MIpzpXp

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199360614453/tradeoffers/privacy

Vad är din discord tagg? RILUM Schakt#7009

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? Det var först 1h och sen blev den förlängd till 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail RP, Nlr, allmänt låg RP!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff bannade mig på grund av att jag inte spelade rp så som man ska spela och jag hade inte svenska kläder på mig även fast servern är svensk och jag kom ihåg alla saker som hände innan jag hamnade på sjukhus och det får man inte på fivem för när man hamnar på sjukhus så ska man glömma allt som har hänt. och sen slog jag ner en kille utan andflednning som va hel onödigt och dummt. Så därför tror jag att staff valde att banna mig och det har jag full respekt för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så var det ett senario i fängelset där den här killen slog mig medvetslös och eftersom jag blev medvetslös så hamnade jag på sjukhus och när jag var klar på sjukhuset så åkte jag tillbaka till fängelsett för att kolla så allt var lungt och när jag hade varit i fängelset så såg jag att allt var lungt så jag gick ut från färngelset och utanför hittade jag killen som slog mig medvetslös och då slog jag han flertal gånger som ej var okej bara i det senariot gjorde jag mins 5 fel blandannat jag rpa dåligt jag skulle inte komma ihåg vem han var och jag skulle inte slagit han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban det var jag som gjorde fel och det förstår jag till 110 prosent och min ban var rätt åt mig jag har lärt mig efter denna bannen att ha svenska kläder och inte komma ihåg sakert efter sjukhuset . Jag ångar mitt misstag djupt och det ska ej hända igen. Enligt reglerna så ska man ju ha svenska kläder och kman ska inte komma ihåg något efter sjukhus och man ska försöka rpa så bra man kan och är man inte bra på rp så borde man öva innan man börjar på unive pga atrt det är en välldigt seriös och bra server.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min färsta ban var för powergaming och det var för jag glömde säga aj när jag krockade och dfå var min ban 2 dagar och sedandess har jag alltid sagt aj eller s¨nör det hönder något. min andra ban var för rdm och det var en ban som jag ångrar djupt som ej kommer hända igen och inte har hänt sedandes. min rdm var superstort och det var inte jag som hade rdmat men support trodde det fför min kompis ljög i support och därför bannade dem mig i 9 dagar. min tredje ban var för suntförnuft och det var för jag tog en kille som gisslan vid piren och då blev jag bannad i 2 dagar det har jag också lärt mig av. det kanse låter som att jag tar en ban som ingenting men för varje ban eller kick så sitter jag en stund och tänker va jag skulle kunna göra annorlunda och jag ångrar varje ban och kick som jag har fått och denna bannen var superonödig för jag fattar mitt fel och jag borde ha tänkt innan jag gjorde hela dett senariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade för det första kunnat ha en svenska väst när jag hjälpte kriminalvården och efter det så skulle jag kunna glömma vem han var efter att jag hade varit på sjukhuset och jag skulle kunna göra bättre rp. och innan jag gjorde allt skulle jaqg ha tänkt mig för. och jag skulle aldrig ha slagit killen utanför kriminavården oavsett vad för det är inte rätt att göra så som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte komma ihåg folk efter sjukhuset och att ha rätt kläder på mig och att inte bara göra så som jag vill och tänka innan jag gör något. och jag har även lärt mig att inte rpa på samma sätt som innan sjukhuset och denna bannen ska vara min sista ban ska göra allt för att inte bli bannad fler gånger. och att träna på mina senario innan jag går in på unive och att ha rätt kläder till rätt saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag kommer vänta på min tur och ni får ta er tid på er att läsa igenom min öveklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka