Accepterad Manizzz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manizzz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
225
Reaction score
286
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128664115

Ditt Hex-ID: steam:110000145a45833

Vad är din discord tagg? _manizzz

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: bild_2025-10-05_191428996.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag var sr.admin på en annan server och jag vill förklara lite varför jag var det, först skulle det bli en amerikansk rp server som jag och min kompis skulle göra men sen ville han ändra till svenska jag ville inte riktigt det först sen gick jag med på det och det var dumt beslut. Det gjorde så att jag blev bannad från unive och indragna roller och jag förstår varför ändå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte hemma, jag hade precis varit utomlands sen så fick jag pm av en staff som skrev att jag skulle hoppa support men skrev att jag inte kunde precis då sen så drog dem in mina roller även ifall jag skulle vela förklara mig skälv innan jag faktist blev bannad och fick indragna roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det blev fel från mitt håll för jag valde ändå att stanna kvar på den andra rp servern efter att vi bytte från engelska till svenska vilket var väldigt dumt av mig jag ber om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte riktigt ihåg en alla gånger jag tror att totalt har jag blivit bannad 4 gånger 1 gång minns jag att det var korruption inom yrke jag var ny på servern och visste inte att man inte fick ta ut pengar ur kassan så jag gjorde det vilket också var jätte dumt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lämnat discorden efter vi bytte från engelska till svenska

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp, jag hoppas verkligen jag kan få en andra chans här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka