Accepterad Visso | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Visso

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198408558160/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elmer

Vad är ditt discord namn? Visso#7340

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Adi Ali och är 22 år gammal. Han föddes och är uppvuxen i stockholm ,Adi Ali började bli krim redan när han va 7 år då han började hänga med kriminella folk då han ville känna pengar till hans sjuka storebror som hade nivå 2 i cancer han hade bara 3 månader kvar så han bad det kriminella gänget vårby nätverket om han kunde göra något extra för att tjäna pengar och de sa till att han kunde börja sälja droger i centrum så han höll på med det i 3 månader och han hade fortfarande inte råd att betala hans brors medicin så sårligt gick han bror bort han familj var väldigt ledsna. Men de fortsatte med livet när Adi skule fylla 18 år så fick han en befodran av gänget han skulle bli boss för att han hade varit lojal mot gänget ända sen ung så han tackade ja och de fortsatte med livet men Adi ville tjäna pengar så han hade planerat ett bankrån med sina medlemmar men tyvär gick det inte så bra alla fick sitta inne förutom Adi som kom undan allt var förstört så han var tvungen att stänga ner vårby nätverket. Han orkade inte med livet i stockholm så han flyttade till en ny stad och kände sig för en ny start. Men annars utanför det kriminella är Adi snäll och litar på vänner och familj som står nära han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tror att jag kan påverka detta communityt väldigt positivt, genom min roll som försvarsadvokat vill jag att lagen i spelet ska bli ännu mer verkligt. Jag vill att rättegångarna går rätt till och att mina klienter ska få ett väldigt bra erbjudande. Jag bidrar till att hjälpa servrarna med allting som behövs och skulle också kunna ha andra yrken ifall det skulle behövas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att hjälpa communityt och bidra till servrarna. För att jag ska kunna göra det måste jag lägga ner hårt arbete för att leverera det bästa. Mitt rollspel kommer troligtvis vara polis för att jag gillar att jobba med jag kan också bidra genom att spela valdigt seröst, inte lalla , och skapar bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens i att vinna scenario är motsatsen till att man inte måste vinna scenariot menas att istället t.ex om man blir jagad av poliser för att man kör för fort och sedan lämmna i ett secnario för att vinna är väldigt och mortpaterns är då tvärtemot att man spelar klart scenariot på roligt sätt och isatället flyr från polisen eller låter de ta dig så att det blir ett roligt och bra scenario för att på så sätt bli det en bra rp nivå och då mnas det att man ska spela scenariot bra och inte lämmna och spela för makt och pengar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive av en vän som rekommenderade er och ville att jag skulle testa det. Och jag gillade verkligen det och där efter blev jag väldigt intresserdad, varför jag söker medlem är ju för att jag vill kunna hjälpa till ännu mer och att kunna få all tillgång till spelet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka