Nekad Visso | Ansökan till Servervakt [Crizixt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Visso

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elmer

Vad heter du på discord? Visso#7340

Ange ditt födelsedatum 20 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan t 15:10 sen kommer jag hem går med min hund, sen sätter jag på min dator och går in på Unive och rpar som kriminell och har kul med vänner och fösöker byta bilar. Sedan äter jag mat och spelar tills jag går och lägger mig

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem typ 2 månader nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 2 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staff teamet genom att t.ex. städa upp genom att använda kommandot /dv sedan radius eller att kanske banna lallare som oftast jag stöter på. Jag som servervakt ska endast använda mina perms för att förbättra servern på alla möjliga sätt t.ex. det är ingen staff online och någon begår mass VDM då kan jag avstänga den personen i 1 timma sedan skicka ut i ban bevis och tagga en Servervakt-ansvarig för att den bannen skall förlängas

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag kommer åt en massa lall hela tiden samt situationer där en servervakt krävs och oftast finns det ingen servervakt är på plats, Jag ska börja streama och vill kunna banna alla streamsnipers samt underlätta för vårt fina staff team som dag in och dag ut jobbar för att få servern på top.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. SV korruption Innebär att man helt enkelt använder sina perms för fel saker, T.ex. Jag hamnar i ett skott scenario och då dör jag men jag vill inte bli lootad på mitt vapen så jag väljer att använda kommandet /revive för att komma till liv igen. här skulle man bara väntat tills man blir 12ad/får vård eller annat liknande.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka