Accepterad Virre000 | Ban Överklagan [slasken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Virre

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198956162540/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b5c2dec

Vad är din discord tagg? Virre000

Vem var det som bannade dig? slaskennn

Bild på banmeddelande: View attachment image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig dels för att jag gjorde scenariot otroligt tråkigt plus att jag inte ens försökte få det långdraget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o några kompisar körde runt vid postnord området o fick syn på santa blanca (vi har krig mot dem) vi ser iaf deras bil o kör runt lite med dem och dem kör efter oss, jag väljer då att stanna bilen eftersom alla skriker på mig att jag ska stanna och då ser jag att dem börjar hoppa ut så då hoppar jag också ut och börjar skjuta med dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ingen felaktig då vi båda gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns knappt dem om jag ska va ärlig, jag själv ser inte dom bannsen jag fått som straff bara utan även som en lektion för att anmärka på felen jag gör så att jag ska lära mig till nästa gång, hade jag inte fått dom hade samma problem upprepats utan att jag vetat om att de är fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat hålla de mer socialt men eftersom att jag såg han också hoppa ut så var vi tvungna att göra det samma, vi kunde från båda sidorna defenitivt kunna hålla det mer socialt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har fått en bättre inblick på att scenarion blir mycket roligare ifall man har det socialare och försöker lösa det på ett bra och roligt sett.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja ta er tid

Hoppas jag ej ser detta igen ifall jag skulle se det igen så blir det längre ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka