Accepterad virre birre | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

virre birre

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199482914323/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ac1c613

Vad är din discord tagg? ba_z0734

Vem var det som bannade dig? manualchecked

Bild på banmeddelande: bild_2026-01-31_183724095.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag såg klippet och på hans skärm så riktar han och jag bara skjuter rakt på utan att ta upp händerna och rpa på det som står i reglerna att om ngn riktar på en ska man ta upp händerna och rp på att man e rädd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åker ner i one way då vi blev jagade innan av en bil. Min polare gömmer sig en stolpe och sedan blir ner skjuten, jag blir benad och han kommer fram och riktar. Jag står still för att jag höll på att ta upp händerna men han hinner med animationen att ta upp genom ''fast'' keybind och i min syn tycker jag att om man hinner skjuta eftersom att hans händer e rakt fram alltså inte i rikt position så kan man tekniskt sätt skjuta som jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, jag rpade inte som rädd

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för dålig rp men blev snabbt unbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, rpa som rädd

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar de till 100%, vill gärna bli unbannad för jag har lärt mig av mitt misstag och vill börja rpa bättre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka