Antagen virre birre | Ansökan till Staff [Hugster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

virre birre

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Ditt discordnamn: Virre birre elr ba_z0734

Ange ditt födelsedatum 10 December 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har varit på servern i dryg 1 år och tycker att det är mycket problem på serven inom all rp såsom krim eller vanliga, Har stött på flera problem och där regler inte följs, missförstånd uppstår eller där RP:n förstörs för andra spelare. Det är därför jag vill bli staff, för att hjälpa till att förbättra upplevelsen på servern. Jag bryr mig om servern och vill att alla ska kunna ha rolig och rättvis för att hjälpa till att förbättra upplevelsen på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att krim rp'n inte funkar, Har varit krim sen typ 3-4 veckor efter jag blev medlem på servern och märkt att den har blivit värre och värre och tycker att det behövs ändringar. Många personer ofta gör regelbrott så det är det som inte funkar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tillsammans ska vi samarbeta för att hitta en rättvis bann, om jag blir krim ansvarig, då som junior helper inte ska ta krim ärenden tycker jag. Om det är ett större ärende kommer jag ta in en annan kollega och så kommer vi snacka ihop oss för att komma fram till vad för regelbrott den personen har brytit och vad dem ska få för straff/bann.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff betyder att alltid vara lugn, respektfull och rättvis mot alla spelare, oavsett om man personligen gillar dem eller inte. Det handlar om att följa reglerna konsekvent, lyssna på båda sidor i en situation.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Även om jag rpar som krim kommer staff arbetet komma före, det är bättre att det blir rätt på servern än att jag ska leka runt. Mitt privata liv är inte så stressigt nu efter som snart är det lov men när det gäller till prov kommer privat livet före staff arbetet men då ni har ett stort omslag om junior mods så finns det alltid hjälp annars kommer jag alltid finnas i pm och kan ta ett ärende hyfsatt snabbt om jag blir staff/junior mod.

Hur länge har du spelat på Unive? 8 mars 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Tyvärr ej.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb ansvarig då jag inte är helt säker på att jag är rätt för den platsen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka