Accepterad Virozxd | Ban Överklagan [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Virozxd

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869162250/

Ditt Hex-ID: 1100001362ca90a

Vad är din discord tagg? Stanley Yelnats#7839

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i en grupp med människor

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde från en grabb som hade jagat mig innan och åkte ner för trappan bid piren. Från ingenstans blev allt "kluddigt", vet inte hur jag ska förklara men så det blir när man inte har extended texture budget på högt. Detta gjorde att jag inte såg någonting förutom kluddet då och jag försökte bromsa in så snabbt jag kunde. Men så hörde jag ljudet från massa kroppar som kördes på och jag antog att det var jag som hade kört på. Jag ropade förlåt i voicechat och försökte dra runt på parkeringen för att ladda in texturer. Sen när det började laddas in så kom det upp några till mig och sen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde ju såklart fel, men jag kunde inte se något alls som kunde tyda på att människor stod där. Så jag tar skulden men jag anser inte att en ban är nödvändig när jag inte riktigt kunde hjälpa det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för "lall" för en vecka sedan och jag fattade att det var onödgt det jag gjorde. Jag har tagit stor lärdom av det genom att tänka efter innan jag gör något. Ibland händer ju saker som jag tänker i efterhand kanske var dumt men det måste ju hända alla tänker jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart kunnat ta en annan väg än jag tog och jag kan höja grafik-inställningarna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer höja grafikerna och jag kommer försöka vara mycket mer försiktig om vad jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka