Nekad Vipern10 | Blacklist Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vipern10

Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag skulle först hoppa sup på någon som fuskar för han fick mig headshot diräckt o sen när man drar mig till sup så blir jag pc cheackad o jag vet inte vrf o jag va helt säker på att jag inte jag har något jag inte borde ha så vi körde igång me pc checken o man hittar i mina filer inget i discord sen till slut gmail vi sökte på cheat o de kom upp eulan jag erkänner attt jag använt fusk på unive innan med eluna men jag blev bannad för de ö överklagade o sen godkänner 320 den o sän jag kom till baka till unive har jag inte fuskat någon man ser att dom köpen från eulan va början av 2025 o ni inser att jag har andvänt de på unive men de har jag inte men de lite mitt fel för om jag hade ba tagit bort historiken på att jag har köpt då hade jag inte vart bannad för när man köper så måste man ladda ned den o jag har inte gjort de o kommer alldrig o jag märkte inte att de drog pengar från mig visste inte de... de va allt för mig

Tar du ansvar för det som hände? ja 100% men jag har inte fuskat på unive o har inte fusk ner ladddat sän början utav 2025

Vad har du lärt dig sedan dess? att kolla genom min dator o ta bort så at jag inte blir bannad för jag håller inte på me sånt skit

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag visste inte att jag hade de men jag ladda även alldrig ner de eller injekta de i unive efter jag blev unbannad i unive för fusk

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej jag har bevis jag har tagit bort allt jag borde inte ha på min dator

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka