- Meddelanden
- 180
- Reaction score
- 3
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1222214828102385706
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag körde runt i gs när Alec drog in mig i staffsamtal och sa att jag hade 15 sekunder på mig att hoppa sup. Jag svarade “okej” och gick direkt in i krim sup. Trots det blev jag ungefär en minut senare vart jag taggad i vanliga dcn och fick mina roller indragna. Från mitt perspektiv följde jag instruktionerna direkt och hade ingen möjlighet att undvika pc checken när jag redan satt i krim sup o va ig.
Tar du ansvar för det som hände? nej, tycker det är barnsligt att bli bannad för att man satt i fel support vc.
Vad har du lärt dig sedan dess? Vet inte
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag har inget o dölja samt jag har varit pc checkad tidigare och ni har gått igeom mina klipps och ingen av de va fusk eller liknande.
Har du bevis som stödjer din överklagan?
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1222214828102385706
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag körde runt i gs när Alec drog in mig i staffsamtal och sa att jag hade 15 sekunder på mig att hoppa sup. Jag svarade “okej” och gick direkt in i krim sup. Trots det blev jag ungefär en minut senare vart jag taggad i vanliga dcn och fick mina roller indragna. Från mitt perspektiv följde jag instruktionerna direkt och hade ingen möjlighet att undvika pc checken när jag redan satt i krim sup o va ig.
Tar du ansvar för det som hände? nej, tycker det är barnsligt att bli bannad för att man satt i fel support vc.
Vad har du lärt dig sedan dess? Vet inte
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag har inget o dölja samt jag har varit pc checkad tidigare och ni har gått igeom mina klipps och ingen av de va fusk eller liknande.
Har du bevis som stödjer din överklagan?
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja