Nekad ViperKX | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViperKX

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? steamcommunity.com/profiles/76561198002134656/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? ViperK#4140

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2005

Berätta om din karaktär. Robin Johansson. 26, Trevlig/generös, Teknin intresse inom programmering men även bygga/ingenjör hållet.
Föredetta ingenjör hos Nasas jet propulsion laboratorium vilket kom tyvärr till ett stop pga av en deportering från USA då Robins jobb visa hade gått ut medans han ej vat medborgare. Vilket tvingade Robin att flytta hem till Sverige för att börja bygga upp sin karriär än igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Anledningen till varför jag vill bli medlem just är för att man vill kunna ge andra spelare en realistik verklighet med mängder av möjligheter som kanske ej kan uppnås irl då jag görsöker pusha någon konflint framåt då och då istället för att vara stel och titta på (meb även med något syfte som om någon skaffa en fel modiferad bil från pir marknaden så pushar jag fram med tekniska/bil begrepp för att fördjupa händelsen

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spelarna, Serverns funktioner (alltså saker man kan göra)

Hur hittade du Unive? Från en kompis som spelar denna server mycket

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som sagt i föredetta frågor så har jag i mål att spela med men även fördjupa rollspelet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Uppnå en social standard som kan hjälpa mig (kanske) i verkligheten då jag pratar med andra människor istället för att prata med NPCs

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka