Nekad Charlie200808 | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Olzzon#3617

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Robin Olsson 32år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll trevlig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans bakrund är en bra uppväxt med bilintreserade föräldrar och Robin blev ochså intresserad av bilar och andra fordon. Planerna för robin är att börja jobba på nått ställe där man lagar bilar ett pimpar dom eftersom det är hans intresse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp för båda parterna asså inte bara spela för att jag ska vinna alla senarion. Bra rolspel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för att mot partern ska vinna och ha minst lika rolig rp som dig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag gjort ett par gånger men har växt upp nu och är inte 12 längre som jag var när jag börja spela här. Minns inte vad som har hänt var länge sen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combatlog när du lämnar mitt i ett senarion för att du kanske inte vill förlora det. VDM när du använder ett fordon som ett vapen för att döda eller skada folk.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de tror jag int

Hej @Charlie200808 antingen så är du inte med i discorden eller så har du skrivit fel discordnamn i din ansökan.
Vänligen gå med i https://discord.gg/unive alternativt kommentera här nedan med rätt användarnamn. Du har 24h på dig att åtgärda detta innan du blir automatiskt nekad!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka