Accepterad Vinnielox1 | Medlem ansökning [Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinnielox1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Vinnie

Vad är ditt discord namn? ironlox123

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär som jag vill ska bli medlem heter Vinnie Erikson. Han är 24 år gammal eftersom han är för 2000-01-01.

Vinnie är en kille som är känd för sin trevliga personlighet, han är positiv även då det är mycket som har hänt i hanns liv. När Vinnie bara var fyra år gammal så hamlade hanns pappa i en brutal bilolycka och dog på vägen till sjukhuset.

Han är nämligen väldigt fascinerad i billar, det är en av anledningarna till att han vill bli medlem. Han vill kunna jobba på mekonomen och kanske även auto eftersom han har några kompisar som jobbar där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra servern till en mer positiv värld som alla kommer gilla. Jag vill också jobba på mekonomen som jag sa innan. Vi alla vet att mekonomen är ett ställe som man kan fixa sina bilar. Jag älskar att hjälpa folk som verkligen behöver det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin vinning. Utan att man ska ge polisen en chans i rån exempelvis. Att man ska vara villig att ge upp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM -Man ska inte använda sin bil som ett vapen. RDM -Man ska inte slås utan någon giltig anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, men jag tycker att Unive är den bästa servern som jag har spelat på.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar bilar men det har jag redan pratat om.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka