Accepterad KalleKing | Medlem ansökning (Rossi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleKing

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? King.Kong7572

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Börgel föd 2000 så 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? spontan, rolig, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär planerar att ha en bra rp nivå och spela för motparten vinning och göra roliga senarion för båda partena. hanns uppväxst var bra han gick i en bra skola han hade gått om pengar och han gick utt grund skolan med bra betyg. hanns för äldrar var vl uttbildade och hade gott om pengar som gjorde att han inte stack utt på så många dåliga set. han gick samhäll på gymnatiet och sedan plygga han 2 år på polis högskolan, men han var skol tröt och skulle villa tästa nått annat. och han hade några barn dom vänner som han hade kontakt med och dom hållde på med dråger och vapen handel och han tyckte det var intresant så han gick den vägen i stället för att bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp nivå och spela för motpartens vining. och ha kul med dom jag spelar med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid kan vinna senarion. utan man måste kunna förlora senarion med för mortpartens vinning. så båda partena har kul i rpn.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? om jag hade bruttit mott reglerna så hade jag väntat och sedan set om någon bad mig hoppa support och om dom skulle ha bett mig om det så hade jag hoppat support och sagt det som hände och ta lär dom av det till nästa gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp att man ska värna om sitt egna liv. inte köra för fort i stan och copbait att inte provusera polisens arbete.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget jag kan komma på.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka