Nekad VinnePinneMos | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VinnePinneMos

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198420436490/

Ditt Hex-ID: steam:11000011b6da60a

Vad är din discord tagg? VinnePinneMos

Vem var det som bannade dig? Heterjagelnour

Bild på banmeddelande: bannad unive.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ställde mig upp och skjöt en en grabb när han riktade mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar såg några vi hade krig mot så vi skulle kidnappa dom men så fort vi hoppar ut ur bilen och riktar skjuter dom men vi fick ner dom och dom började skjuta när dom ställde sig upp och fick ner 1 av oss som var där och jag låg neds skjuten och när jag började ställa mig upp riktade en grabb mot mig och då skjöt jag han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. c-logg, powergaming kommer inte ihåg mer för det var jätte länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka lite och hållt upp händerna istället för att skjutit

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag kommer inte göra om detta tänka bara inte i den stunden. jag kan rp men tänkte inte då bara.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka