Nekad VinneAloeVera123 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VinneAloeVera123

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? mango1bango2tango3

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gabriel Wallenberg, han är 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är , snäll ,lojal,arbetssugen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min framtidplaner är att bli anställd på securitas eftersom jag tycker sånt är väldigt kul och spännande,men det är det är vad jag har i åntanke just nu

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion och starka, vilket kommer leda till att det blir väldigt relastika och dramatiska exakt som i verkligheten vilket kommer leda till rolia rp, vilket gör att det blir en bättre server och en högre rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska vara 50/50 på vem som ska kunna vinna ett scenarion, det är lika sotr kans att du kommer förlora ett sceanrio til exemepel att du blir rånad, då ska du ta upp händerna och ge det rånaren vill ha, du ska kunna tappa föremål som du inte vill tapa. Motpartner ska lika gärna kunna vinna ett scenarion det beror på sundförnyft och hur läget ser ut

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag vet inte riktgit men jag har bruit mot en regeln där man har sagt något fullt till en person då man har blivit väldigt arg och frustrerad men jag har lärt mig av det och kommer aldrig uppske igen det kan jag lova :)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kan ge flera exmepel till exempel reaction rp då man ska reagera som du hade gjort i verkligheten och vissa känslor, också RDm ,fearrp, social rp då man inte få slå eller skjuta någon utan en viss anledning till det. Men också VDM,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej faktiskt inte mne jag har varit securitas bitr chef på en annan server

Jag var test medlem och blev bannad för att jag fel av mig använde mobilen när jag var död, så nu tappade jag medlemskapet, d´å jag jobbade på securitas, jag hade också redan varit test medlem i typ 10 dagar men fick aldrig medle mskap rolen tyvär, men nu ger jag det en andra chans :)

Nekad
Anledning: Rollspelar på en annan server för tillfället!
Du är välkommen att ansöka igen när du lämnat den server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka