Accepterad Vinne_ | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v11necent

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182532644/

Ditt Hex-ID: 110000148da5024

Vad är din discord tagg? v11necent

Vem var det som bannade dig? alexandarr

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-25 171306.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ska jag vara helt ärlig så vet jag inte, jag sa han blev skickat vilket jag inte tycker är ooc för att om en person blir bannad och han försvinner ska jag bara rpa som att han aldrig försvann eller fattar ej liksom efteersom att jag och han och en till skulle t paleto och han hoppade ut bilen och så blev han bannad ska jag bara rpa som ingenting

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 st till skulle åka till paleto för att prata med en kille, vi stanner lite snabbt för att han som blev bannad skulle hoppa ut och in då blir han bannad, då säger jag han blev skickad eftersom att han ej kommer in igen och då bannad alexandarr mig vilket är väldigt konstigt, ist för en ooc ban kunde jag väll fått en sv bann sen så tänkte jag inte att man ej fick säga så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för att man får väll ändå säga han blev skickad, om en person t.ex krashar så kan man väll säga han somnade det är väll samma sak som han blev skickad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för små saker och felaktiga saker och ja, jag har tagit lärdom av de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? finns inget att lära sig om eftersom att han blev skickad inte är ett ooc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka