Nekad Vinne_ | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v11necent

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? v11necent

Vad är ditt Hex:ID 110000148da5024

Ange ditt födelsedatum 29 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag börjar skolan kl 08:10 sedan slutar jag oftast 15:00 typ sedan kmr jag hem sedan spelar jag till kl 21.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 15 feb 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kunde ej bifoga men om ni kontaktar mig i pm så kan jag skicka bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att banna folk som ej följer regler, kicka folk som en varning. Sedan så håller de koll på servern så den fungerar som det ska utan något lallande och problem.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit det innan och blev av med den, Jag vill blir för att jag vill sätta stopp för de som förstör på servern, även för att jag vill hjälpa andra hur man t.ex rollspelar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man t.ex använder sig av Toggleid när man är i ett senario för att få en fördel och se var andra är.

Nekad, du blev bannad senast 10 februari. Ansök igen när du har varit banfri i 30 sammanhängande dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka