Nekad Vinne221 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinne221

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Vinne#3008

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vincent Svensson och Vincent Svensson är 25 år gammal. Har alltid som liten varit intresserad i bilar och är fortfarande bil intreserad. Minns inte mycket sedan jag var liten då mina föräldrar lämna mig. Mamma Ebba Svensson var missbrukare och pappa Patrik Svensson var också missbrukare, detta gjorde då att dem inte fick eller kunde ta hand om mig, vilket ledde till att dem lämnade mig. Sedan så startade jag mitt liv tog tag i det och började jobba I en annan stad och nu försöker jag flytta hit till Unive på grund av att jag vill utforska världen. Vincent Svensson är en glad och trevlig person som är glad för att träffa människor, jag vill även hitta en tjej för att då få en fin familj och leva livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med en mogenhet inget lallande och en hög rp nivå kan bidra med att göra reports om jag ser en medlem göra fel eller en icke medlem, Jag kommer bidra med en rolig rp och ingen tråkig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda får en bra upplevelse av scenariot. Alltså ska man spela seriöst så alla får en rolig och trivsam miljö på servern. Jag kommer bidra med hög kvalite av RP där jag kommer göra roliga scenarion för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade till Unive via en polare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka