Nekad Vinne221 | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinne221

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195092168/

Ditt Hex-ID: steam:11000014999f4c8

Vad är din discord tagg? vinne331

Vem var det som bannade dig? Yro

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: imaaaaaaaage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det verkar som att jag blev bannad på grund av ett misstag jag gjorde, och jag inser att mitt agerande inte var acceptabelt. Jag förstår deras beslut att utfärda en bestraffning. Samtidigt anser jag att en permanent avstängning kan vara en överdriven reaktion med tanke på situationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Under mitt besök på Meko hände det att jag blev fysiskt angripen och reagerade med ilska. Jag svarade genom att avfyra ett skott och sedan lämna platsen. Jag inser nu att mitt agerande var felaktigt och ogenomtänkt. Jag vill betona att jag inte hade krim roll och jag ångrar djupt mina handlingar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att en bestraffning är motiverad för mitt agerande, men jag anser också att en permanent avstängning är för hård för vad jag har gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser att det fanns alternativ till mitt agerande som jag kunde ha valt. En bättre handling hade varit att inte avfyra skott och istället bara dra mig därifrån. Detta skulle ha varit ett klokare beslut i situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter händelsen har jag tagit till mig viktiga lärdomar. Jag har förstått vikten av att inte använda våld om det inte är absolut nödvändigt och att undvika olaglig aktivitet, särskilt inom Meko. Jag strävar nu efter att agera på ett ansvarsfullt och respektfullt sätt i framtida situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du ljög i support så jag anser inte att du förstår ditt agerande :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka