Accepterad Vincent1231 | Medlem ansökning [1.krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincent1231

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? mr.handsome1000

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yngwie Malmsteen

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, glad och snål.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yngwie Malmsteen föddes i ett bra hem. Med rika föräldrar. Han hade en bra uppväxt med många kompisar och han fick allt han ville. Men även fast han var rik så blev han snål även fast han fick allt för sig och väldigt sparsam. Han har upplevts glad och han var extremt snäll. Han brukade ibland ge ut kakor gratis på stan som han själv hade bakat. Hans pappa dog bara när han var 15 p.g.a lungcancer. Sen dess har yngwie också varit en rockfantast och älskar rock. Det har varit hans bra sida och han älskade det. Det hjälpte när hans pappa dog. Det blev hans nya intresse. I framtiden vill yngwie antingen vara en rockstjärna för andra och spela mycket elgitarr. Eller så ville han meka med bilar då han gjorde det med sin farsa när han var liten. Han vill också skaffa mer vänner alltså relationer och sen åka på en resa till Miami. Yngwies favoritmat är hamburgare och han käkar det rätt ofta. Senare i livet köpte yngwie också en hund. Den heter Max och den är just nu 7 år gammal

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå. Jag kan också bidra med en bra social RP och jag föredrar att ha lite längre sociala scenarion med människor. Jag kommer också se till att reporta folk som lallar och bryter mot regler då de inte tillhör där om de inte kan hålla en hög RP nivå. Jag vill göra unive till en bättre RP server och med det sagt så vill jag visa att min RP nivå är bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vinna scenarion och det ska vara okej att man förlorar då det blir roligare för alla om man gör så. Det är viktigt att man ska kunna ha kul och att alla ska kunna ha kul. Kortfattat så menar jag att man inte behöver vinna alla scenarion och man ska köra så att alla har kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? En gång blev jag bannad för metagaming då jag tog info från Dc som jag inte borde. Jag lärde mig av det sen och såg till att inte råka göra det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming: Att man t.ex kraschar med en bil och inte Rp:ar på skada. Det kan också gälla om man ramlar från en höjd eller bara helt enkelt inte RP:ar på att man skadade sig. Fear RP: Om man t.ex blir hotad med ett vapen ska man spela rädd. Det blir inte realistiskt om någon riktar mot dig och du inte blir rädd för ditt liv. Man ska alltså spela rädd om någon hotar med vapen eller något annat scenario där du bör vara rädd. Också om man blir rånad så ska man vara rädd som man hade varit IRL

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. Jag känner mig nöjd

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju av @1.krato .
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka