Nekad Vincent123 | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JojoSSniper

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2009

Vad heter du på discord? Zolle#2105

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 14:00-22:00
Tisdag: 12:00-21:00
Onsdag: 11:00-22:00
Torsdag: 09:00-17:00
Fredag: 10:00-23:00
Lördag: 10:00-22:00
Söndag: 12:00-23:00

Lov tider: 12:00-18:00

Hur länge har du varit medlem på unive? Jag har varit medlem på unive I 4-5 månader.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (BIFOGA BILD) 15 gånger har jag blivit bannad mest felaktiga och vissa är små bans (vet ej hur man tar bild kan dela skärm och vissar under intervjurn)

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är att man ska kunna hantera det man gör och försöka få bort dom som bryter mot reglerna eller lallar osv och försöka göra sitt bästa för att få bort dom som bryter mot regler eller håller på och lallar somsagt och en servervakt ska kunna försöka utvecka commintyn/stadens rpn så mycket som möjligt. och göra commintyn/staden till en bättre plats. Och man ska göra det lättare för staffs så dom ej behöver ta reda på allting men om de e ganska grovt då bannar jag dom och sedan skickar jag in ett klipp på när dom håller på. Man ska försöka rpa som vanligt om man tilldxpempel stöttar på någon som bryter mot reglerna då ska man banna eller kicka och sen så kan man skicka klipp om det inte är så farligt men man ska helst alltid skicka klipp

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jo jag tycker att jag är lämplig för att jag är väldigt trevlig och jag va sv i förut då försökte jag göra mitt bästa för och få bort dom som bryter mot reglerna samt dom som håller på och lallar jag vill ju bara mitt bästa för att få bort alla lallar och dom som bryter mot reglerna och jag vill försöka göra det till en bättre community/stad och jag känner mig mogen att kunna bli en servervakt. Och jag vill försöka utveckla rpn på ett bra sätt som möjligt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är att man som servervakt ska kunna skötta sig på sitt job och kunna lära folk läxor för dom som håller på och bryter mot reglerna eller bra lallar och man ska försöka utveckla rpn så mycket som möjligt och försöka underlätta det för staff så att dom inte behöver skötta allting. Man ska inte abuse för då kan man få indragen osv och en bra servervakt ska kunna lära folk läxor och kunna göra staden till en bättre plats och försöka göra sitt bästa så att staden får en bra hög rp nivå som möjligt. Och göra dom en chance att kunna lära sig av det dom gjorde.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är när man tillexpempel när man andvänder sina perms för att typ revva eller vinna scenarion korruption e typ samma sak som abuse. Abuse är om man som servervakt tillexpempel revvar sig själv under ett scenario eller om man dör av till exempel hunger eller vatten och revvar sig då blir det abuse och abuse kan leda till indraget. Ansvaret inom servervakt är att man ska kunna va snäll inte abuse under scenarion eller revva för att man dör och man ska kolla ifall det är någon som bryter mot några regler eller bara håller på och lallar eller förstör eller om man tillexpempel andvänder sina perms för och vinna secnarion lära folk läxor och vissa vad som e rätt och fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka