Nekad Vincent von greven | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ditt discord namn: Vincent.3414

Ditt Hex-ID: steam:110000149e2bb7a

Vad för typ av beslut gäller det? indragen kriminell roll+ bann på 8 dagar

Vem/vilka tog beslutet? Svante, COL, Lasse

Varför tror du själv att beslutet togs? för jag grovt PWGade i en jakt med polisen efter ett juvelrån. Jag förstår varför beslutet om Bannen togs men tycker kanske indragen krim var lite mycket med tanke på att jag aldrig varit en problemspelare och bara har en tidigare ban och ingen krimvarning.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser inte att själva bannen är fel men jag tycker att indragen krim var lite för mycket eftersom jag bara har en tidigare ban och dessutom hade jag inte en enda krimvarning. jag anser inte mig själv som en problemspelare och därför känns det tråkigt att åka på indragen krim efter 1 fel. Det var ett hetsigt scenario så när jag blev pittad blev jag såklart väldigt stressad och började då säga aj och rpa på skadorna men när jag sen såg ooc att det var ds så tänkte jag att det kan vara roligare scenario ifall jakten skulle fortsätta eftersom pittningen nästan hände direkt i jakten. Jag förstår såklart att det måste vara någon form av åtgärder för det var ett tydligt regelbrott men skulle verkligen uppskatta om den kunde vara lite mildare åtgärder med tanke på min historik på servern. Jag hoppas ni förstår min sida i det hela.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jCAaAoyVcEConluS2?invite=cr-MSxHb2wsNjg0Njc3NzQs

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka