Accepterad Vincent von greven | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199199861626

Ditt Hex-ID: steam:110000149e2bb7a

Vad är din discord tagg? vincent.3414

Vem var det som bannade dig? Svante

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-04 171541.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag inte rpade på skadorna tillräckligt mycket under en polisjakt efter ett juvelrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två polare hade tråkigt in game och tänkte att det skulle vara kul att göra något scenario, så vi bestämde att det skulle vara kul att köra ett juvelrån. Rånet gick till en början felfritt och allt var bra tills själva flykten från juvelbutiken skulle börja. det var ganska tidigt in i jakten som en polisbil i misstag på d-sync råkade köra in i min bil så min bil voltade ett halvt varv men landade sen på hjulen igen. Och det var då som jag rpade aldeless för lite på skadorna och jag ångrar verkligen att jag inte rpade mer. Jag körde sen iväg med bilen och fortsatte att försöka bli av med polisen och det var fel av mig eftersom jag borde har stått stilla mycket längre direkt vid krocken innan jag körde iväg igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker absolut inte att det var en felaktig ban eftersom det är ju ett klart regelbrott som jag har gjort, men det jag tycker blir lite fel är att jag har nu fått köpa tillbaka krim för 360kr eftersom jag fick ban+ indragen+prisökning. jag ångrar väldigt mycket att jag inte skötte scenariot bättre med bättre rp osv. Men nu efter att ha köpt tillbaka krim så har jag tagit lärdom från regelbrottet som jag gjort och tycker därför att det inte känns nödvänligt med en ban också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara en tidigare ban och det var för att jag som död tog upp telefonen och efter den bannen så har jag inte gjort om det igen. så jag lärde mig absolut av den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha rpat mycket mer på skadorna vid krocken och jag skulle inte har kört iväg så fort igen eftersom det gjorde scenariot tråkigare för poliserna. Om jag skulle hamna i liknande scenario nu så skulle jag sköta det mycket snyggare och rpa mycket mer än vad jag gjorde denna gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig av min bann och kommer i framtiden att rpa mycket mer på skador. Jag kommer också spela mer för att alla ska kunna ha roligt i scenariot och inte bara spela för att vinna. Till exempel ifall jag hade rpat mer på skadorna i scenariot vid jakten så skulle det bli ett roligare scenario för poliserna också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka