- Meddelanden
- 45
- Reaction score
- 3
Blacklist-referens
ID: 540 — Övrigt
Anledning: Steps och pling ljud flera av sina klipps.
Personal: baconpannkaka
Datum: 2026-01-29
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv blir kallad in i dc support när jag är i en polis utbildning. Blir tillsagd att streama och skjuta staffen i huvudet. Jag skjuter han i huvudet och det är ett pling ljud. Det var mitt fel att jag hade stepps och pling ljud. Det hade jag oockså på mina klipps. Före detta visste inte jag att man inte fick ha det. Det leder till att jag hade steps och plingljud på flera av mina klipps när andra hade gjort regel brott.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar fullt ansvar över det som hände. Nu vet jag att man inte få ha det och det kommer inte hända igen. Det var helt mitt fel att inte kolla alla regler och bara IG regler t.ex rdm.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att orealistiska soundpack med steps samt plingljud inte är okej på Unive. Detta kommer inte hända igen och helt mitt fel
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har lärt mig av mina misstag och har bara d10 soundpack med inga plingljud och inga steps. Jag kommer läsa alla regler igen så jag kan göra så bra som möjligt på server och inte göra misstag som detta igen. Helt mitt fel att göra detta.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej för jag hade inte läst igenom reglerna i forumet och det kommer hända om jag bli unbannad. Det finns bevis på att jag har plingljud och steps. Stort misstag av mig att jag inte läst igenom era regler
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja