Nekad vincent skoglund | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vincent skoglund

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kebabfucker/

Ditt Hex-ID: steam:110000163870d90

Vad är din discord tagg? kebabfucker1

Vem var det som bannade dig? baconpankaka

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-30 170531.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade steps i mina klipps och jag hade pling ljud. Jag viste att pling ljud var fel och jag hade glömt ta bort de på de klipppet jag bifoga och när de testade mig. steps hade jagg för först visste jag inte och dagen efter viste jag men hade det kvar jag hittade inte de soundpacket som jag leta efter som var rätt och senare glömde att byta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på min polis utbildning och jag får ett /m medelande av en person som säger kom sup och jag hoppar sup och de visar ett klipp där man hör pling ljudet men jag var mitt uppe i sinariot så jag märkte inte att de var på och jag hade glömt jag var inne på nordix innan de. kan de kollar igenom min klipps och ser klipps med steg också så det är därför jag ber om förlåtelse att ajg hade de och att jag glömde byta soundpack

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker detta inte var en felaktig ban och jag vet vad jag har gjort fel och de kommer inte hända igen jag ska komma ihog att byta varje gång och inte glömma de igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. några tidigare bans mild hets ooc, grov pwg fear rp och flera som inte var så stora problem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att kunna komma ihog bättre och testa på t.ex nordix och se om de är rätt soundpack så jag har de jag brukar använda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att komma ihog at byta soundpack och inte ha steg eller pplink ljud som jag visste innan men hade glömt ta bort och jag tycker när man e mitt uppe i ett sinario så märkar man inte lika lätt att de är fel soundpack om man har ett.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

om jag ska vara ärlig risken för servens trygghet när man har plingljud? samt risker ni tar att släppa in mig igen det är ju lite över drivet när man tänker på de. Det är också sjukt hur pengar kåta ni är. ni kan dra och stoppa upp fem fingrar i era rövhål @philip320 @bubbelgum @baconpannkaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka