Accepterad ...VINCENT... | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

...VINCENT...

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvårdare

Vad heter du IRL? Vincent Samuelsson

Vad heter du på discord? ᴠɪɴᴄᴇɴᴛ#1523

Hur gammal är du? 14 år gammal! (2007)

Hur många timmar har du på Fivem? 367 timmar!

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Varför jag ska bli Chef: Jag har för tillfället goda erfarenheter och kunskaper inom sjukvården. Jag har jobbat här hyfsat länge och sitter på en hög position (biträdande chef). Våran före detta chef har även sagt att om han avgår så bör jag bli den nya, alltså anser han mig som är bra chef. Nu när han är borta känner jag att det är dags att visa framfötter. Jag har länge haft ideer om sjukvården som inte kommit i uppfyllelse. Själva Sjukvården har gått lite afk efter att Peter pan som var en gamal chef avgick. Vi har självfallet anställt folk men fler har sagt upp sig då när Gustaf blev chef. Det var varit torrt på utbildningar och folk har varit praktikanter i över 2 veckor vilket är överdrivet länge eftersom att man bara behöver ta en grund utbildning. Det tog cirka 1.5 veckor innan första utbildning efter att han blev chef var vilket säger sig sak. Jag vill skapa ett tydligt schema kopplat till ett smart och simpelt system som alla inom sjukvården kan följa. Schemat ska innehålla främst utbildningar så att man i förväg kan planera in det. Vill även lägga högt fokus på de som redan tagit grund så att de kan bli bättre. När våra kollegor blir mer avancerade och vassa inom sjukvården kommer fler märka att vi är bra och därför kommer de själva vilja arbeta med oss, för att själva förbättras. Jag som chef är även fullt medveten på vad det är som innebär som chef. Allt ansvar ligger i grund och botten på mig. Jag behöver även kunna tala inför grupper vilket jag redan har goda kunskaper om. Att leda grupper har aldrig varit något svårt för mig. Jag vill även anställa fler då det är så att i nulägen är det ofta inga som är i tjänst och det är inte hållbart för en sådan stor server som Unive där många kör som idioter och hela tiden skadas. Jag tror även att fler kommer upptäcka hur roligt ett sjukvård scenario kan vara om man har en bra sjukvårdare så fler kommer vilja komma och skapa scenarion istället för att gå till trista lars. Jag kommer se till att alla trivs och jag kommer lyssna på alla medarbetare på vad de har för åsikter för att kunna utveckla yrket. Mitt mål är att skapa det bästa yrket i stan med aktiva kollegor. Detta kommer förhoppningsvis bidra med att den allmänna nivån inom rp både höjs på sjukvården och Unive som server.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har stora erfarenheter då jag sitter som biträdande chef hos sjukvården (som sagt ovan), under min tid som biträdande chef har jag hållit på mycket med forum och discord moderering, jag organiserar även våran discord server och tar mycket pms angående sjukvårdsfrågor eller folk som behöver hjälp. Jag har även stor erfarenhet inom utbildningar då jag har deltagit men även hållit i en hel del utbildningar. Under min tid som sjukvårdare så har jag lärt mig mycket inom själva sjukvårdsyrket, det vill säga hur man behandlar folk och patienter på ett perfekt sätt men även hur man behandlar skador och sår. Jag har även deltagit i en del mer komplicerade utbildningar såsom akutläkarutbildning, jourläkare utbildning och kirurgutbildning så jag vet och kan ha en hög rp nivå, jag vet även vad vi letar hos folk som vi anställer och utbildar. Detta har jag också skrivit ovan men väldigt många inklusive före detta chefen Gustaf tycker att jag ska bli den nästa chefen på grund utav min höga rp nivå, hur seriös jag ät och mina kunskaper och hur jag beter mig. (Vart lite mindre skrivit då jag råka ta bort det jag skrev innan)

Berskiv din karaktär? Min karaktär (Sven Andersson) vill gå efter att leva ett hälsosamt liv med vänner och ett bra jobb. Sven är född år 1995 (26 år), han har levt ett bra liv, inga problem med t.ex. depression eller missbruk. Dock så hade han bara föräldrar som var ihop tills han blev 7 år, dom skiljde sig under den tiden och det vart jobbigt för Sven då han behövde ha två olika vän grupper. En vän grupp hos hans pappa och en vän grupp hos hans mamma. Hans skolgång var bra men det blev mycket krångligare och jobbigare eftersom att han fortfarande var ledsen över att hans föräldrar hade skilt sig. Under denna tid fick han mycket mer kontakt med sin morfar som hjälpte honom med skolarbete och generella saker såsom att leka med Sven eller få han på bättre humör. Detta ledde till att Sven såg mer ljust på framtiden och hur allt skulle gå. Hans morfar sa alltid till honom att allt kommer bli bra, så fort du har blivit van så är allt som det var innan. Han lever ett bra liv med positiva tankar och känslor. Hans barndom var i början rent ut sagt skit då han var tvungen att skiljas åt med vänner, detta ledde ju också till att han fick ha två vän grupper som sen slutade roligt och bra. Allt ändrades dock när hans morfar, hans enda förebild gick bort i cancer. Efter morfars tragiska död så sörjde han ett väldigt bra tag innan han släppte det. I tonåren gick han dock lite andra vägar på grund ut av att hans morfar gick bort i cancer, han började att testa snus och cigg men även alkohol. Så hans helger och sena nätter gick mer eller mindre ut på att dricka med vänner utan att hans föräldrar visste om det. Han började dock dricka mer och mer, till slut så var det så mycket att hans föräldrar märkte när han kom hem full. Detta ledde till att han fick straff för det han hade gjort, allt snus, cigg och alkohol togs iväg från han vilket han under stunden inte fattade att det egentligen var bra för han. Hans påbörjade kärlek till alkohol och sena nätter var inte det enda som blev dåligt. Hans skolgång vart lite sådär då han inte pluggade så mycket och tänkte istället på att skita i det, mycket frånvaro och mycket skolk. Detta var något som hans lärare började kontakta hans föräldrar och hans föräldrar vart inte så glada på honom efter att dom fick reda på att han inte sköter sin skolgång. Han visste redan då vad han ville bli, hans planer var att få jobba inom sjukvården men han visste också att de betyg han har just nu inte skulle funka för att få komma in i sjukvården. Så han bestämde sig för att ta tag i skiten som han sitter och börja försöka följa hans drömmar, detta funkade och hans betyg ökades successivt. Senare i hans liv träffade han en tjej vilket fick hans kärlek till alkohol att slockna lite då han gillade att spendera mer tid med henne än en burk med alkohol. Hans flickvän valde dock att göra slut efter ett och ett halv år men det stoppade inte han från att plugga vidare till sitt drömjobb. Han tänkte inte mer på någon fru eller någon flickvän det enda människorna han hade kontakt med var vänner och familj/nära och kära. Han fortsatte som sagt sitt pluggande och tog reda på vilka betyg man behöver för att kvalificeras in i sjukvården, så han fortsatte att plugga för att öka betyg vilket han lyckades med. Han ansökte in till sjukvården och godkändes på hans skriftliga ansökan, då skulle han bara få ta en arbetsintervju för att se om han verkligen kvalificeras. Alla hans drömmar gick i uppfyllelse efter att han godkändes på arbetsintervjun och fick ta utbildning. Hans dröm var att få bli doktor och förbättra sjukvården. Han ville hjälpa de sjuka och kunna hjälpa människor överlag då det är det han brinner för här i livet och det fick han även. Som sagt han pluggade upp och just nu sitter han som läkare hos sjukvården och lever hans dröm liv. Detta var något han hade velat ända sen han var 10 så att få jobba inom sjukvården är en stor grej i hans liv som han aldrig kommer ångra. Han har inga planer på att säga upp sig eller byta riktlinje i livet. Hans framtidsplaner är att kunna få leda den sjukvård han jobbar för då han är intresserad av chef jobb och han kan ta mycket ansvar men han kan även vara

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan, schemat kanske inte alltid stämmer på grund ut av skola.

Måndagar: 16:00 - 22:00
Tisdagar: 16:00 - 22:00
Onsdagar: 16:00 - 22:00
Torsdagar: 16:00 - 22:00
Fredagar: 16:00 - 02:00 till 03:00
Lördagar: 12:00 - 02:00 till 03:00
Söndagar: 12:00 - 22:00 till 23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart, älskar mitt sjukvårdar arbete.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, och jag kommer aldrig börja spela på nån annan server.

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst era regler.!

+rep, väldigt kunnig inom yrket och har suttit i ledningen under en lång period. Jag håller med om att saker behöver ändras och jag tror det skulle vara bra med en Vincent som chef för jag vet att han har motivationen att driva

+Rep. Sven skulle och kommer passa bra som chef då han ha varit en del av sjukvården ett bra tag. Om sven skulle bli chef så vet jag att han kommer fixa sjukvården och att han kommer få saker gjorda, så som att införa nya system men även vara med tillgänglig och enklare att få svar från på dm om man har några frågor. jag som bitr. chef skulle verkligen vilja ha sven som chef.

+rep, väldigt kunnig inom yrket och har suttit i ledningen under en lång period. Jag håller med om att saker behöver ändras och jag tror det skulle vara bra med en Vincent som chef för jag vet att han har motivationen att driva
tacks som fan <3

+Rep. Sven skulle och kommer passa bra som chef då han ha varit en del av sjukvården ett bra tag. Om sven skulle bli chef så vet jag att han kommer fixa sjukvården och att han kommer få saker gjorda, så som att införa nya system men även vara med tillgänglig och enklare att få svar från på dm om man har några frågor. jag som bitr. chef skulle verkligen vilja ha sven som chef.
tack så hemskt mycket <3

"Jag tror det skulle vara bra med en Vincent som chef" en vincent som chef?

Alltså det är en bra ansökan men det kommer inte funka om du ska vara medlemskapsansvarig och sjukvårdar chef…

Alltså det är en bra ansökan men det kommer inte funka om du ska vara medlemskapsansvarig och sjukvårdar chef…
Det är redan planerat, blir jag chef så får jag väl avgå som medlemskaps ansvarig. Som sagt, gör allt för sjukvården :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka