Accepterad ...VINCENT... | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

...VINCENT...

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/simoneamalia

Ditt Hex-ID: 11000011137cc42

Vad är din discord tagg? ᴠɪɴᴄᴇɴᴛ#1523

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag har blivit avstängd för ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför dom bannade mig, jag har ju ingen aning om vad det var jag sa eller när jag sa det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag streamde och pratade med min chatt medans jag valde vilken bil jag skulle ta ut från mitt garage. Innan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban. Eftersom att jag inte vet om vad jag sa så anser jag att det var en felaktig ban. Jag reagera inte på något som jag hade sagt. Hade jag gjort det så hade jag förstått att det hade kunnat varit rimligt att lägga en ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej några tidigare avstängningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det vet inte riktigt jag, eftersom att jag inte ens har fått förklarat för mig när jag gjorde det och vad jag sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig något eftersom att det jag tydligen gjorde fel kan jag redan och förstår den ooc regeln.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka