Accepterad Vimpa | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vimpa

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AlfonsDoggie/

Ditt Hex-ID: steam:110000136774b4e

Vad är din discord tagg? vimpa#7846

Vem var det som bannade dig? Akam-o

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag erkänner själv att jag var oseriös och därför såg man mig som lallig. Jag tror helt enkelt de bannade mig för att jag var oseriös och inte rpade på en hög nivå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med några kompisar utanför marja lisas, den ena ville köpa min bil. Jag hade kört min bil till dem för att jag såg dem och då klev jag ur bilen och vi alla "lallade" en del. Drog ut varandra ur bilar, slog nåt slag och sen blev det ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda två. Jag gjorde fel då jag lallade en del, men det finns bakgrund till det hela. Den andra killen som jag slog är skyldig mig 5 miljoner och så fort jag säger det springer han iväg. Så jag har varit på honom och slagit honom ibland för att han ska betala tillbaka, men han gör det inte. Det gick överstyr, vi var trötta och det ledde till en lallig situation. Dock anser inte jag att det ska leda till en ban, utan snarare en spark på kanske 1 timme för att man ska ta det lugnt, tänka på vad man gjort fel. Det behöver man inte göra i 2 dagar tycker jag. Jag vet redan att jag inte skulle gjort som jag gjort. Jag tycker att jag har brutit mot regler i form lall, därför är det korrekt att banna mig. Å andra sidan var det inte så pass grovt att det skall leda till en 2 dagars bann enligt mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tar alltid lärdom från mina bans. Eftersom man vid varje ban blir bannad av en anledning så tar jag alltid lärdom från den anledningen, vare sig det är powergaming, lall eller liknande. Det är bra med bans eftersom man själv får reda på mer inom just den regeln och på vad exakt man inte ska göra. Detta har jag gjort vid alla mina bans, men ibland behövs det en reminder.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tagit allt mer seriöst, inte slagits, dragit ut ur bil eller lallat helt enkelt. Jag skulle ha pratat som vanligt och inte brusat igång det hela. Jag måste tänka mer på vad jag skulle gjort i verkligheten och det gjorde jag inte i detta läge.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Denna gång har jag tagit lärdom i form av att ta situationer som den vi befann oss i mer seriöst även fast det är med mina kompisar. Man ska alltid vara seriös och rpa på bästa sätt oavsett vem man är med. Dessutom har jag tagit lärdom av att jag måste tänka mer på vad jag skulle gjort irl, inte bara tänka att det är ett spel. Det gjorde jag inte denna gång vilket jag nu tagit lärdom av. I fortsättningen kommer jag därför inte brusa upp situationer och göra dem mer än vad de egentligen är. Jag ska behärska dem med lugn och ro, inte kaos.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Fortsätter du lalla kommer vi trappa upp, du får för nu en till chans, ta vara på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka