Accepterad vilmer111 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilmer111

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? Guzzman

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Holger holgerson 2000-10-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, rolig pratar mycket

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Holger växte upp i en bra familj med snälla föräldrar men sedan när Holger har gått 3 veckor i 9:an så börjar en ny kille i hans klass som drar in Holger i kriminaliteten. Holger kan inte ta sig ut sin situation vilket leder till att hans föräldrar blir oroliga och ledsna. Holgers pappa får hjärtstillestånd och dör vilket leder till att hans mamma är ensamstående. Holger får hjälp av polisen och får en skyddad identitet så att han kan vara med sin mamma. I framtiden vill Holger göra rätt för sig och bli polis. Holger vill bli utredare och leta rätt på dem kriminella avskumen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En hög rp nivå. Bra långdragna scenarion och en bra stämning jag är alltid glad vilket leder till att de kommer vara roligt att rpa. Jag vill inte bara skjuta vilket många andra vill.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska göra scenariot så att man själv vinner. Man ska göra roliga scenarion istället för att göra tråkiga för att själv vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Fear rp och jag lärde mig att inte göra det mer eftersom att jag fick indragen Krim.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Pwg: man roar inte på skador, vdm: man andvänder sin bil som ett vapen alltså man kör på någon. C logg: man stänger av för att undvika ett scenario eller för att tillexempel inte förlora ett vapen. Pwg 2: man spelar för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Gillar att rpa. Gillar att göra roliga bra scernion

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej med i dcn längre.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka