vilmer111
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer
Vad är ditt discord namn? Vilmer
Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pelle Paltnacke 2000-10-01
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Energi, rolig och kan bli lätt sur
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i förorten. Han började som ung att langa droger inga stora mängder i början men han blev allt större och bättre på de han gjorde. Han klättrade högt i sitt gäng och blev tillslut underboss. När han växte upp blev han mobbad i sin skola och därför ville han visa dem att han också kan tjäna pengar. Hans mål i framtiden är att bli ännu mer kunnig i det kriminella eftersom han inte gillar att vara laglig. Han vill bli boss i ett gäng och ge hämd till dem som varit elaka mot han
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mer social rp och försöka göra så bra scenarion som möjligt. Jag kan också bidra med en hög nivå på min krim rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte bara för att vinna. Man spelar för båda parter och man inte alltid behöver vinna ett scenario för det blir väldigt tråkig rp eftersom man kanske bryter mot regler eller gör något konstigt som inte hör hemma i rp.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har en gång åkt på indragen krim när jag c logga men jag har lärt mig att aldrig göra om det eftersom det blir väldigt onödiga pengar man behöver betala
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming= Rp på känslor till exempel om jag krockar åker jag inte bara där ifrån som att inget har hänt. Suntförnuft= Tänka logiskt tillexempel att man inte gör något orimligt. Rdm= Random death match är när man dödar någon utan anledning. Vdm= när man kör på någon.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope
Vad är ditt discord namn? Vilmer
Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pelle Paltnacke 2000-10-01
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Energi, rolig och kan bli lätt sur
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i förorten. Han började som ung att langa droger inga stora mängder i början men han blev allt större och bättre på de han gjorde. Han klättrade högt i sitt gäng och blev tillslut underboss. När han växte upp blev han mobbad i sin skola och därför ville han visa dem att han också kan tjäna pengar. Hans mål i framtiden är att bli ännu mer kunnig i det kriminella eftersom han inte gillar att vara laglig. Han vill bli boss i ett gäng och ge hämd till dem som varit elaka mot han
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mer social rp och försöka göra så bra scenarion som möjligt. Jag kan också bidra med en hög nivå på min krim rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte bara för att vinna. Man spelar för båda parter och man inte alltid behöver vinna ett scenario för det blir väldigt tråkig rp eftersom man kanske bryter mot regler eller gör något konstigt som inte hör hemma i rp.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har en gång åkt på indragen krim när jag c logga men jag har lärt mig att aldrig göra om det eftersom det blir väldigt onödiga pengar man behöver betala
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming= Rp på känslor till exempel om jag krockar åker jag inte bara där ifrån som att inget har hänt. Suntförnuft= Tänka logiskt tillexempel att man inte gör något orimligt. Rdm= Random death match är när man dödar någon utan anledning. Vdm= när man kör på någon.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope